jaki mechanizm działa w przypadku gdy...

1. Data: 2013-11-04 11:52:14

Temat: jaki mechanizm działa w przypadku gdy...
Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

człowiek który nie ma szacunku do siebie
nie potrafi szanować innych?

--
"Rozczarowania, spotykają nas na różnych etapach życia. Żeby im
całkiem nie ulec, wystarczy zrozumieć, że świat, inni ludzie nie są

2. Data: 2013-11-04 12:33:49

Temat: Re: jaki mechanizm działa w przypadku gdy...
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> człowiek który nie ma szacunku do siebie
> nie potrafi szanować innych?

Ale czy tak jest w istocie? Czy "brak szacunku" nie jest po prostu
specyficznym stylem komunikacji, ktory w danej formie nie odroznia tematu
(osoby) na jaki sie wypowiada?

> "Rozczarowania, spotykają nas na różnych etapach życia. Żeby im
> całkiem nie ulec, wystarczy zrozumieć, że świat, inni ludzie nie są

"wystarczy zrozumiec" - niestety rozumie sie matymatyke, a nie relacje
miedzyludzkie. Nie od tego one sa, aby je pokonywac rozumem, z reszta tzw.
rozum tu nie ma szans.

> nam nic dłużni. Tak długo jak możemy się cieszyć życiem, dostajemy
> więcej niż na to zasłużyliśmy" - by olo

Wszystko jest niczym wobec wiecznosci.
"Smierc jest najwiekszym rozczarowaniem jakie spotyka czlowieka" by ktostam.

Emocje, ktore nami miotaja, ktore rzadza naszym zyciem, a szczegolnie jego
jakoscia, zostaly nam wbudowane na drodze ewolucji. Rozum dziala dopiero od
niedawna. I ten biedny rozum ciagle sie zastanawia czemu musi tak cierpiec,
czemu mu tak zle.

Cierpi bo jedzie na tym samym wozku (na tym samym mozgu) co bezrozumna
maszyna zarzadzana emocjami. Co gorsza o ile rozum pragnie cywilizacji i
spoleczenstwa takim jakie sobie stworzyl, o tyle mieszkajacy z nim w jednej
glowie sublokator, jaskiniowec ma ogromne problemy by sie dostosowac. A, ze
sublokator niestety rzadzi, to mamy jak mamy.

Tyle belkotu na razie :-)

3. Data: 2013-11-04 14:43:33

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stadny

4. Data: 2013-11-06 20:17:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 11:52:14 UTC+1 użytkownik <^zazu^> napisał:
> człowiek który nie ma szacunku do siebie
>
> nie potrafi szanować innych?

mechanizm doboru naturalnego POprzez niski wrodzony iloraz IQ i EQ

5. Data: 2013-11-06 21:25:09

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-06 20:17, m...@g...com pisze:

> mechanizm doboru naturalnego POprzez niski wrodzony iloraz IQ i EQ

no wiiiiiiiiiiiiiiidze własnie ;>>>>> :P

6. Data: 2013-11-06 22:24:50

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tłumie, w masie, ludzie- fachowa nazwa : się depersonalizują, czyli tracą JA i tym
samym zdolności rozumowe, idą za stadem bezmyślnie. Systemy stadne to katolicyzm,
komunizm, islam, nazizm. Ale każdy tłumek naprzykład wyjący z nienawiści potrafi
człowieka pchnąć do rzeczy, których osobiście by nie zrobił. Dobra książka na ten
temat to psychologia tłumu, wklejałem w całości.

7. Data: 2013-11-16 23:32:18

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <52777c5d$0$2168$65785112@news.neostrada.pl>,
b...@p...pl says...

> człowiek który nie ma szacunku do siebie
> nie potrafi szanować innych?

Pojęcia "szacunek do siebie" i "szanowanie innych" są pojęciami
sztucznymi umożliwiającymi lepszy opis "przypadku w kontekście
danej kultury". Z punktu widzenia biologii znaczenie mają
jedynie emocje i tak łatwiej zrozumieć inną osobę.
PF

O szaleństwie...
Coś lżejszego czyli rzecz o d. Maryni ;)
Macie dzieci? wnuki? - to wkrótce możecie nie mieć...
Dead trigger 2
Inne nie lepsze...