jaki piękny sen miałam :))

1. Data: 2005-10-16 15:44:06

Temat: jaki piękny sen miałam :))
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wchodzę do jakiejś drogerii, to był chyba Rossmann albo Superpharm, nie
pamiętam i rozglądam się. Nagle przede mnie zajeżdżają kosze (na kółkach)
pełne balsamów, kremów i różnych takich śliczności. Podchodzi do mnie miła
pani i mówi: "Proszę sobie coś wybrać, ile pani chce. Dzisiaj wszystko mamy
za darmo" :)))
Może tłuste lata nadchodzą? :))
Rzeczywistość spadła na mnie z całą swoją niesprawiedliwością :)

Krusz.
jeszcze rozmarzona
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-10-16 17:20:15

Temat: Re: jaki piękny sen miałam :))
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za darmo" :)))
> Może tłuste lata nadchodzą? :))
> Rzeczywistość spadła na mnie z całą swoją niesprawiedliwością :)

wybrałas cos z tych koszy czy całe kosze zabrałas?:)
p.

1. Data: 2005-10-16 17:34:36

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ditsg7$rek$1@inews.gazeta.pl>
Kruszyzna <k...@g...pl> pisze:

> [...]
> Podchodzi do mnie miła pani i mówi: "Proszę sobie coś wybrać, ile
> pani chce. Dzisiaj wszystko mamy za darmo" :)))

Ja dość często mam identyczne sny, ale z ciastkami i słodkościami w roli
głównej ;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-10-16 17:44:08

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 16 października 2005 19:20
użytkownik pamana, sącząc kawkę, wyklepał:

> wybrałas cos z tych koszy czy całe kosze zabrałas?:)

Wybrałam czekoladowy krem do ciała Dax i coś jeszcze, czego nie pamiętam :)
A propos tego kremu. Ku mojemu wielkiemu zdumieniu zobaczyłam je jakiś czas
temu w Biedronce - wersja z masłem kakaowym i czekoladowa - po 6,99 za
opakowanie!! Przyjrzałam się bardzo dokładnie, to są te same, identyczne
opakowania, które w drogeriach są po 12 zł.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-10-16 18:08:23

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> temu w Biedronce - wersja z masłem kakaowym i czekoladowa - po 6,99 za
> opakowanie!! Przyjrzałam się bardzo dokładnie, to są te same, identyczne
> opakowania, które w drogeriach są po 12 zł.

Skład też maja identyczny.
Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2005-10-16 18:11:39

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Iwańska napisał(a):

> Skład też maja identyczny.

jeżeli na opakowaniu nie stoi "Wyprodukowano dla Biedronki" to pewnie
można zaryzykować. W przeciwnym razie może się okazać, że ten krem to
tylko jakaś kremopodobna maź.
Ale ja do Biedronki uprzedzona jestem i z zasady tam zakupów nie robię.

Eulalka

1. Data: 2005-10-16 18:18:49

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> jeżeli na opakowaniu nie stoi "Wyprodukowano dla Biedronki" to pewnie
> można zaryzykować. W przeciwnym razie może się okazać, że ten krem to
> tylko jakaś kremopodobna maź.

Otóż to. Nie stoi. Producent ten sam, opakowanie łudząco podobne, skład
identyczny.
Generalnie to nie może być nic innego.

> Ale ja do Biedronki uprzedzona jestem i z zasady tam zakupów nie robię.

łe tam, nie ma to jak ich Estella orzechowa, ale raczej mało poza nią ;)

1. Data: 2005-10-16 18:29:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 16 października 2005 20:11
użytkownik Eulalka, sącząc kawkę, wyklepał:

> jeżeli na opakowaniu nie stoi "Wyprodukowano dla Biedronki" to pewnie
> można zaryzykować. W przeciwnym razie może się okazać, że ten krem to
> tylko jakaś kremopodobna maź.

Nie, nie, nie stoi, specjalnie się przyjrzałam. Nie mogłam uwierzyć własnym
oczom, leżały sobie przy kasie w... koszyku. Może stąd ten sen? :)
Przetarłam okulary: jak w mordę jeża, 6,99 zł. Swoją drogą uważam, że ten
krem właśnie taką cenę powinien mieć. Bo 12 czy 13 zł za _150_ ml to jak
dla mnie spora przesada. Krem zużywa się piorunem (również ze względu na
zapach :) ) i przy cenie powyżej 10 zł jest chyba taką bardziej ciekawostką
do wypróbowania niż żelaznym wyposażeniem łazienki.

> Ale ja do Biedronki uprzedzona jestem i z zasady tam zakupów nie robię.

Ja przyznam się, że do Biedronki chadzam i zdarza mi się kupować tam różne
rzeczy (głównie wodę mineralną :) ). Zdarzyło mi się też kupić szampon do
włosów przetłuszczających się za całe 3,99 - 400 ml. Krzywdy mi nie zrobił,
ale na kolana też nie rzucał.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-10-16 19:05:23

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Nie, nie, nie stoi, specjalnie się przyjrzałam. Nie mogłam uwierzyć własnym
> oczom, leżały sobie przy kasie w... koszyku.

Date waznosci sprawdzilas?

th

1. Data: 2005-10-16 19:33:01

Od: 'madzik' <g...@o...tegoteznie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe:

> Ja dość często mam identyczne sny, ale z ciastkami i słodkościami w roli
> głównej ;-)

Ja też, ale z bronią palną.

GI Jane

jaki tusz do rzęs