jaki placek na jutro?

1. Data: 2004-10-15 21:51:45

Temat: jaki placek na jutro?
Od: "BEATA" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sznowna grupa ma pomysł na " łikendowe" proste i bez owoców ciasto?
Może takie sprawdzone u kogoś przez lata, pieczone.
Beata.

1. Data: 2004-10-15 22:38:09

Temat: Re: jaki placek na jutro?
Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

murzynek, babka z adwokatem, piaskowe ....

--
pozdrawiam Luiza

1. Data: 2004-10-16 09:22:52

Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BEATA" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy sznowna grupa ma pomysł na " łikendowe" proste i bez owoców ciasto?

Pytanie jeszcze, czy może być pracochłonne, czy takie,
że tylko parę razy pałką zamieszać i do pieca ?

- cloudic -

1. Data: 2004-10-16 09:52:15

Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BEATA" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy sznowna grupa ma pomysł na " łikendowe" proste (......)

To jest proste, szybkie, tanie i zawsze "wychodzi":

1/2 kostki margaryny
2 jajka
3/4 szklanki cukru
2 szklanki mąki
1 szklanka mleka słodkiego lub kwaśnego
2 łyżki dżemu
2 łyżki kakao
1 łyzeczka sody

Margarynę i cukier utrzeć, dodać całe jajka i pozostałe składniki.
Możesz również dodać bakalie jak lubisz.
Do foremki (takiej keksowej) i na ok. 45 -50 min. do pieca.
Na koniec polewa czekoladowa a jeśli chcesz, możesz jeszcze przekroić
wzdłuż i przełożyć jakąś masą budyniową czy serową.

Znam jeszcze podobne i równie szybkie, ale już z jabłkami.

Narobiłaś mi ochoty na ciasto ;).
Chcę zrobić placek ze śliwkami, ale jakoś mam z tym złe
wspomnienia. Zawsze mi jakieś twarde wychodziło.
Może dziś się uda ;).

Miłej kawusi z ciastem życzę :).

- cloudic- straszny łasuch na ciasta ;)

1. Data: 2004-10-16 12:17:04

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

BEATA wrote:
> Czy sznowna grupa ma pomysł na " łikendowe" proste i bez owoców
> ciasto? Może takie sprawdzone u kogoś przez lata, pieczone.
> Beata.

Jesli chcesz malo pracochlonne, to polecam babke majonezowa:
http://tinyurl.com/vhd5
Jest smaczna i czesto ja robie.
A ja dzis robie krolewca http://tinyurl.com/3pmbl i ciasto greckie
http://tinyurl.com/4xll4

Obydwa sprawdzone i pyszne.

Ania

1. Data: 2004-10-16 13:08:59

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BEATA" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy sznowna grupa ma pomysł na " łikendowe" proste i bez owoców ciasto?
> Może takie sprawdzone u kogoś przez lata, pieczone.
> Beata.

Zebra wedlug Joanny Duszczynskiej (http://jduszczynska.republika.pl/)- nawet
ja jej nie potrafie zepsuc, zawsze mi rewelacyjna wychodzi

ewa

1. Data: 2004-10-19 22:28:19

Od: b...@w...pl (BEATA) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-20 20:55:00

Od: "Anita" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Znam jeszcze podobne i równie szybkie, ale już z jabłkami.
> - cloudic- straszny łasuch na ciasta ;)

Wlasnie jablka mam na stanie :-) Mozna przepis prosic?
Anita

www.MniamMniam.pl
Ciasta kawowe
Finlandia Truskawkowa - drink
Zapraszamy do niezależnego portalu konsumenckiego - czekamy na Wasze opinie!
gdzie Wroclaw sklep orintalny (przyprawy)