jaki podkładzik lub kremik matujacy do tłustej buzi na wiosnę

1. Data: 2004-04-06 09:23:10

Temat: jaki podkładzik lub kremik matujacy do tłustej buzi na wiosnę
Od: "Anna Popławska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kochane
w przypadku cery tłustej skłonnej czasami do krostek jaki podkładzik
polecacie (na wiosnę )może jakis krem tonujacy i na to sypki puder?
doradżcie
pozdrawiam cieplutko

1. Data: 2004-04-06 11:04:22

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Popławska wrote:

>kochane
>w przypadku cery tłustej skłonnej czasami do krostek jaki podkładzik
>polecacie (na wiosnę )może jakis krem tonujacy i na to sypki puder?

Polecam kremik Eriska, do cerki tłuściutkiej i mieszaniutkiej, w takim
szarutkim opakowanku z niebieściutkim dekielkiem.
Podkładzik Maxunia Factorka "Lasting Performance" troszeczkę matuje, ale
ja mam buźkę malutko tłuściutką.
UlaK, BP NMSP

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-04-06 11:57:43

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała napisał/a w news:c4u2sf$7d7$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> Podkładzik Maxunia Factorka "Lasting Performance" troszeczkę
> matuje, ale ja mam buźkę malutko tłuściutką.

Słodziutkie :)

mips ubawiona

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-04-06 12:06:19

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" napisał

> Słodziutkie :)

Kremik Pondsik matujący też jest niezły + podkładzik Maybelline Fresh Matte
i jest matowo cały dzień.

--
Renya

1. Data: 2004-04-06 13:23:05

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

już kiedyś był tu taki wąteczek. o tuszykach do rzęsek i lakierkach do
paznokietków :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-04-06 13:42:04

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał/a w

> już kiedyś był tu taki wąteczek. o tuszykach do rzęsek i
> lakierkach do paznokietków :)

Tak, pamiętam. Ale zdrobnionka są takie urocze, że nie można ich nie
używać. W końcu grupowiczątka na pru muszą być milutkie, uprzejmiutkie
i nie można zwrócić tutaj uwagi, co najwyżej uważkę, taką malutką. I
grzeczniutką. Okraszoną smajleikiem.

Na pru każda kobietka ma buźkę, rączki, nóżki i musi używać od nich
adekwatnych kremików i innych kosmetyczątek. Ten cały obłęd przypomina
mi prk, gdzie jada się na talerzykach obiadki złożone z ziemniaczków,
kotlecika i suróweczki.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

1. Data: 2004-04-06 13:50:03

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Apr 2004 13:42:04 +0000 (UTC), mips <m...@p...pl>
wrote:
[...]

hehehe :) a dla mnie to smieszniutkie i nie ma co sie denerwusiowac :)

kasica

1. Data: 2004-04-06 13:52:24

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:
> [...]
> adekwatnych kremików i innych kosmetyczątek. Ten cały obłęd przypomina
> mi prk, gdzie jada się na talerzykach obiadki złożone z ziemniaczków,

Dla caloksztaltu powinno byc "mipsik" ;-)

--
Kometka

1. Data: 2004-04-06 14:41:53

Temat: Re: jaki podkładzik lub kremik matujacy do tłustej buzi na wiosn
Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@p...pl> napisał

> adekwatnych kremików i innych kosmetyczątek. Ten cały obłęd przypomina
> mi prk, gdzie jada się na talerzykach obiadki złożone z ziemniaczków,
> kotlecika i suróweczki.

ale imho - paszteciki, czy buraczki (bo najczęściej jednak zdrobnienia
dotyczą "potraw" (dań? jedzenia? ;) ) często używanych w języku polskim w
zdrobnieniu) brzmi lepiej niż kremik, podkładzik etc - po prostu mniej
sztucznie..

..no ale dobra.. EOT.. nieważne - bo już jet zupełnie OT, i NTG i co tam nie
jeszcze ;)

pzdr.

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-04-06 21:31:24

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-06 14:06, Użytkownik Renya napisał:

> Kremik Pondsik matujący też jest niezły

No właśnie słyszałam o nim i nawet chciałam spróbować, ale wg moich
poszukiwań nie było go, a możesz mi opisać opakowanie, może to ściągnie
mój wzrok.

Pozdrawiam

Tekla

--
Mail::t...@t...art.pl Jabber::t...@j...org GG::1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

liliowy kapelusz...może było
Która trwała najlepsza na długie włosy??
ghdgthng
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Moja Pani sobie wymyslila....