jaki produkt z L-KARNITYNĄ???

1. Data: 2005-04-25 20:47:24

Temat: jaki produkt z L-KARNITYNĄ???
Od: "Miki" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może coś polecić, jaka zawartość, z chromem czy bez, chodzi mi
głównie o zrzucenie mojej oponki - zaznaczam że w połączeniu z dużym
wysiłkiem fizycznym (500-800 km tygodniowo na rowerze) + siłownia, niestety
do tej pory takie ilości nie dawały wystarczających efektów (dieta
białkowo-węglowodanowa), wiem że na rynku jest mnóstwo produktów ale jako
laikowi trudno mi coś "dobrego" wybrać

pzdr

Miki

2. Data: 2005-04-26 13:24:04

Temat: Re: jaki produkt z L-KARNITYNĄ???
Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miki <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> (dieta białkowo-węglowodanowa), wiem że na rynku jest mnóstwo produktów
> ale jako laikowi trudno mi coś "dobrego" wybrać

Czeski Vitalmax ma dobrą promocje. 500ml l-karnityny w płynie +
drugie 500ml "gratis" za 60zł... Ale nie sądzę abyś był zadowolony
z rezultatów. Wpływ zażywania l-ki na chudnięcie jest raczej bardzo
symboliczny i zupełnie nie zgadza się z wizjami roztaczanymi przez
marketing firm ją sprzedających :)

Jeśli chciałbyś naprawdę skutecznie się wspomóc, to polecał bym
jakiś mocniejszy spalacz. Prowadzisz bardzo aktywny tryb życia i
prawdopodobnie po jego zastosowaniu spokojnie zleciał byś z ~8kg
w miesiąc.

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

3. Data: 2005-04-28 15:45:40

Temat: Re: jaki produkt z L-KARNITYNˇ???
Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mancer" <m...@o...pl> skribis:

>Jeśli chciałbyś naprawdę skutecznie się wspomóc, to polecał bym
>jakiś mocniejszy spalacz.

Jaki?

Pozdrawiam, Leh.
--
Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
>>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

4. Data: 2005-04-28 18:55:14

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik l.e:h pisze:

> Jaki?
IMHO nie warto pchać się w łykanie środków poprawiajacych spalanie
tłuszczów bo ryzykujesz swoim zdrowiem. Np może skakać Ci ciśnienie
po żażyciu takich specyfików i to długo po zaprzestaniu ich brania.
Ponadto jest wiele przeciwskazań ich stosowania.

--
'''..\
< _| (

5. Data: 2005-04-28 22:55:17

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur <m...@c...op.pl> skribis:

> [...]
>po żażyciu takich specyfików i to długo po zaprzestaniu ich brania.
>Ponadto jest wiele przeciwskazań ich stosowania.

No to co by tu zrobic zeby schudnac? Jak sobie pojezdze na rowerze to sie
zrobie glodny.

Pozdrawiam, Leh.

6. Data: 2005-04-29 06:35:53

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik l.e:h pisze:

> No to co by tu zrobic zeby schudnac? Jak sobie pojezdze na rowerze to sie
> zrobie glodny.
Ogólnorozwojówka plus zróżnicowana, racjonalna dieta.
Np w moim przypadku: karate + zróżnicowana dieta.

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

kolagen
surowe jajka
kawa zbożowa