Re: jaki program edukacyjny dla 7 latka (matematyka)??

From: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja.szkola,pl.soc.edukacja,pl.soc.dzieci
Subject: Re: jaki program edukacyjny dla 7 latka (matematyka)??
Date: Tue, 17 Apr 2001 10:28:46 +0200

aeternus wrote:

> Użytkownik "Katarzyna Dziurka" <d...@u...edu.pl> napisał w wiadomości
> Nic bardziej mylnego. Do przyjemnej nauki potrzebny jest nauczyciel (i nie
> chodzi mi o zawód tylko funkcję) albo dobra książka. A poza tym na tabliczkę
> mnożenia wystarczą trzy godziny (o ile dobrze pamiętam), a nie komputer za
> 3000zl.

Sorry, komputer to mamy w domu z racji mojego i męża zawodu (oboje
jestesmy informatykami), dzieci mogą używać przy okazji.

> Na co ? Na ortografię ? KSIĄŻKI KSIĄŻKI KSIĄŻKI
> Nie znam ludzi, którzy w dzieciństwie dużo czytali i mają problemy z
> ortografią.

JA. Czytałam bardzo dużo i szybko. Do dzis wolę książkę niż telewizję. A
ortografia była dla mnie zawsze koszmarem. Ja po prostu kompletnie nie
mam pamięci wzrokowej ! Często nie poznaję dłużej nie widzianych
znajomych, kłania mi się masa ludzi, których nie wiem skąd znam,
dwustronicowego wiersza umiałąm się nauczyć na pamięć w 10 minut pod
warunkiem, że czytałam go głósno, za to nie potrafiłąm go napisać - nie
wiedziałam nawet na czym się który wers kończy, pisałam go prozą.
Dostawałam chrypki ucząc się dat z historii.
Dokładnie tak samo podoba mi sie napis książka jak ksiąszka i tylko
dzięki
nudnej i wytrwałej pracy wiem jak się to pisze.
Danusia ma duże problemy z ortografią, ale dzieki fajnej grze, w którą
lubi grać, zauważyłąm na prawdę znaczne postępy. Uważam, ze
wystarczającej ilosci rzeczy trzeba sie uczyć w nudny sposób i warto
niektóre uprzyjemnić.

Katarzyna