Re: jaki prorok?

1. Data: 2002-12-09 21:27:56

Temat: Re: jaki prorok?
Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 09 Dec 2002 from alt.religion.albertanism
message-id= news:slrnav9v2j.e5i.krzysiek@dns.pactor.com.pl :

> Popraw to. Zauważyłem już wcześniej na stronie, zapomniełem Ci o tym
> napisać.

Ops! Bardzo dziekuje! Mam kilka wersji tego tekstu i bede musiał je
przejrzeć.. Dziekuje.

> PS.
> Przestałeś odpisywać na moje posty. Dlaczego?

Dlatego, ze twoje teksty są bardzo inspirujące, intelektualne i bardzo
merytoryczne. Jestes jednym z nielicznych ludzi w Polsce, ktorych stac było
na rzeczową i bardzo inteligentna rozmowe ze mna, zamiast koncentrowac sie
na tym jakim to jestem schizofrenikiem, idiota i/lub oszustem.

Faktycznie twoje ścisłe, matematyczne spojrzenie i wielka inteligencja
zaimponowały mi i dały wiele do myślenia. Byłbyś bardzo dobrym kandydatem
do używania albertanismu... ale... jest kilka różnic i/lub nieporozumień.

Co do odpowiedzi to myślę, chciałbym ci odpowiedziec. Wiem jednak, ze
jesteś dość trudnym rozmówcą. Nie przyjmiesz moich prostych argumentów. Z
kolei nie bardzo mam czas na pisanie i rozmyślanie nad argumentami
skomplikowanymi, bo nie mam źródła utrzymania i staram się coś znaleść. To
zaprząta moją uwagę niestety zamiast rozważania religijne. Trace czas.

Odpowiedzi na twoje pytania sa ważne i warto by je umieścić w jakiejs
księdze. Grupa ludzi w typie podobna do ciebie, jest dla mnie bardzo ważna
i bardzo na was liczę. Jednak wasza osobowość i intelekt wymaga zrozumienia
przedmiotu a to niestety wymaga długich debat i przekonywań.

W każdym razie pamiętam o tobie i marzyłbym o komfortowej sytuacji, kiedy
moglibyśmy swobodnie porozmawiać.

Przesyłam pozdrowienia!

Motto:
"Errare humanum est"
--
Albert Jacher lek., Representative of God Wakan Alo, Reprezentant Boga
http://albertanism.freezope.org/pl/ news://alt.religion.albertanism