jaki stomatolog w DentaLux (Warszawa)

1. Data: 2006-05-31 14:10:29

Temat: jaki stomatolog w DentaLux (Warszawa)
Od: "mgogi" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Niedlugo wybieram sie do stomatologa do kliniki Dentalux przy
Raclawickiej (Warszawa), prosze o opinie o tamtejszych stomatologach -
kogo polecacie?

Dziekuje z pomoc
Wojtek

2. Data: 2006-05-31 19:14:41

Temat: Re: jaki stomatolog w DentaLux (Warszawa)
Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "mgogi" <m...@i...net.pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
> Witam,
>
> Niedlugo wybieram sie do stomatologa do kliniki Dentalux przy
> Raclawickiej (Warszawa), prosze o opinie o tamtejszych stomatologach -
> kogo polecacie?

lekko OT - polecam nawet niedaleko p. Zulawnik Anna ul. Madalinskiego 99/85
( w podwórzu) tel. 845 13 54; nie wiem w jakie dni w jakich godzinach
przyjmuje (ja chodze nawet na 20 czy 20.30). Za rekomendecje niech posluzy
to ze przez 12 lat unikalam dentystów a do tej kobiety chodze od marca po
przynajmniej dwa razy w miesiacu. Ceny standardowe (Warszawa - plomba ok.
140 pln), pewnosc, szybkosc i konsekwencja. P.S. - Nie mam prowizji od
reklamy, po prostu sie zauroczylam - babka ratuje co sie da (nawet zaropiale
zeby 60 letniej osoby - a to sztuka jest).

m.(z kanalami leczonymi pierwszy raz tak dobrze, niestety nadal bolesnie,
ale warto)

3. Data: 2006-06-02 17:56:16

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> m.(z kanalami leczonymi pierwszy raz tak dobrze, niestety nadal bolesnie,
> ale warto)

A dlaczego boleśnie? Przecież teraz można zrobić leczenie kanałowe na jednej
wizycie (choć dość długiej, nawet ok. 3 godzin). No i na pewno bezboleśnie.

Pozdr. Ewa

4. Data: 2006-06-04 14:47:56

Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
jednej
> wizycie (choć dość długiej, nawet ok. 3 godzin). No i na pewno

Nie u mnie. Mnie sie wszystko strasznie "paprze'. A boli nie wtrakcie, a
po. Ale ja się zapuściłam i te kanały co leczę to prawie już zapalenie
okostnej się zrobiło.

m.

Pomysly
elektryczna maszynka