jaki toster polecacie...

1. Data: 2006-12-15 19:39:57

Temat: jaki toster polecacie...
Od: "Andrzej Mikuljan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miałem ich kilka, ale takich tańszych modeli i pomimo starań wciąż miałem i
mam poważne problemy z przyklejącymi się kawałkami chleba tostowego do
tostera, jaki toster możecie mi polecić, ale taki, żeby się nic nie
przyklejało, albo podpowie mi jak uniknąć tego nieprzyjemnego efektu...

2. Data: 2006-12-15 19:54:19

Temat: Re: jaki toster polecacie...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Mikuljan" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> tostera, jaki toster możecie mi polecić, ale taki, żeby się nic nie
> przyklejało, albo podpowie mi jak uniknąć tego nieprzyjemnego efektu...

Nie da się, ale na Allegro jest jeden dobry - mozesz zapiekać znacznie
więcej niż w zwykłym tosterze:
http://www.allegro.pl/item150392690_rewelacyjny_tost
er_opiekacz_grill_trzy_w_jednym.html#photo

http://www.allegro.pl/item150424841_toster_tefal_tf_
8010_toast_n_grill_do_chleba_hit_.html

Są jeszcze z dwoma miejscami do pieczenia (dwie półki) i z dwoma fajerkami
(elektrycznymi) na wierzchu - bardzo przydatna rezerwa nawet w doskonale
wyposażonej kuchni, a super.... dla osoby samotnej, lub studentów na
stancji...

3. Data: 2006-12-15 19:56:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tostera, jaki toster możecie mi polecić, ale taki, żeby się nic nie
> przyklejało, albo podpowie mi jak uniknąć tego nieprzyjemnego efektu...

http://www.hoho.pl/index.htm a tu:
PIEKARNIK - PK-3921

4. Data: 2006-12-15 21:11:22

Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Mikuljan" <m...@p...onet.pl> napisał
> [...]
> tostera, jaki toster możecie mi polecić, ale taki, żeby się nic nie
> przyklejało, albo podpowie mi jak uniknąć tego nieprzyjemnego efektu...

Na pl.rec.dom jest w miarę świeży (12.12) wątek "Opiekacz do..."

M.

Ekspres do kawy - czy to możliwe?
Wczorajsze pączki- co z nich zrobić?
Silargan