jaki tusz do rzęs

1. Data: 2005-10-16 12:23:52

Temat: jaki tusz do rzęs
Od: "Profil" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaki polecacie tusz do rzęs?
Chodzi mi o taki, który nie skleja rzes.
Z góry dziekuje za wasze sugestie i rady.
Pozdrawiam serdecznie
Patrycja

1. Data: 2005-10-16 12:26:27

Temat: Re: jaki tusz do rzęs
Od: "Profil" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o tusz wodoodporny

1. Data: 2005-10-16 13:16:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Profil" <p...@o...pl> wrote in message
> Witam
> Jaki polecacie tusz do rzęs?
> Chodzi mi o taki, który nie skleja rzes.
> Z góry dziekuje za wasze sugestie i rady.
> Pozdrawiam serdecznie

przejrzyj archiwum grupy. cala masa takich pytan i co najwazniejsze
odpowiedzi pojawia sie z duza czestotliwoscia. na pewno znajdziesz
tam cos dla siebie :)

iwon(k)a

1. Data: 2005-10-16 18:25:00

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil wrote:
> Witam
> Jaki polecacie tusz do rzęs?

Jakbyś choć określiła, czy ma być taki z kiosku Ruchu za 3 zł, czy nie
schodzisz niżej Lancome'a, byłoby łatwiej.

(Nazywasz się Profil? Masz ksywę Profil? Chcesz, żeby zwracać się do Ciebie
per "Profilu"?)

--
JoP

1. Data: 2005-10-16 21:06:45

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:diu5vu$svt$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Jakbyś choć określiła, czy ma być taki z kiosku Ruchu za 3 zł,

A są takie w ogóle? :)

> (Nazywasz się Profil? Masz ksywę Profil? Chcesz, żeby zwracać
> się do Ciebie per "Profilu"?)

Użyszkodnik neostrady tak ma. Difolt. Pytanie tylko, kto z niej
korzysta :>

--
mips

1. Data: 2005-10-17 00:45:12

Od: Djatri <m...@d...ua> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Zofia Rakowska..

> A są takie w ogóle? :)

Hehe, sa. Ale to troche jak z MediaMarkt: powinni tego zabronic..

Pozdrawiam, Agni

--
[x] Tak, jestem ortodoksem.

www.basista.eu.org
www.paulinabisztyga.com

1. Data: 2005-10-17 08:24:02

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Djatri napisał/a w news:Xns96F21C02A356Edjatri.bass@193.110.122.97:

> Hehe, sa.

Poważnie, w kiosku można kupić tusz do rzęs? Za trzy złote? Najtańsze
Noname jakie widziałam było coś koło 10 zł (w Naturze).

> Ale to troche jak z MediaMarkt: powinni tego zabronic..

To ja mam takie zdanie o Ziai ;)

--
mips

1. Data: 2005-10-17 11:18:35

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Rakowska napisał(a):

> A są takie w ogóle? :)

Wibo w Rossmanie 3,99 zl, lovely 4,70 :)

th

1. Data: 2005-10-17 19:58:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 17 października 2005 10:24
użytkownik Zofia Rakowska, sącząc kawkę, wyklepał:

> To ja mam takie zdanie o Ziai ;)

Nędzną piersią mą własną bronić będę Ziai :) Nie wszystkiego jak leci, ale
są pewne rzeczy, do których mam słabość - balsamy co ciała na ten
przykład :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-10-17 20:02:19

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Nędzną piersią mą własną bronić będę Ziai :) Nie wszystkiego jak leci, ale
> są pewne rzeczy, do których mam słabość - balsamy co ciała na ten
> przykład :)

Dla mnie super jest mleczko ogórkowe, które wyśmienicie radzi sobie z
demakijażem oczu, a przy tym nie podrażnia (przynajmniej mnie ;))

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

prezent dla faceta
fluidy Pierre Arthens
poszukuje dobrego dermatologa
Kto mi moze polecic? (Wawa)
Szukam jakiegoś fryzjera w Warszawie, takiego do ludzi