jaki wybrac odcień podkladu aksamitnego?

1. Data: 2003-07-18 11:34:20

Temat: jaki wybrac odcień podkladu aksamitnego?
Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie!
Zastanawiam sie nad odcieniem tego podkladu.
Mam nie najjaśniejszą cerę, dlatego myślę o Warm Beige. Czy miałyscie/macie
ten kolor podkladu? Nie jest za ciemny?
Pozdrawiam
Agata

1. Data: 2003-07-18 12:52:58

Temat: Re: jaki wybrac odcień podkladu aksamitnego?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam ponownie!
> Zastanawiam sie nad odcieniem tego podkladu.
> Mam nie najjaśniejszą cerę, dlatego myślę o Warm Beige. Czy
> [...]
dla mnie jest za ciemny ale co to ma do rzeczy ,idż do sklepu i
wypróbuj.tylko błagam nie na nadgarstku tylko na szyji.
p.

1. Data: 2003-07-18 13:07:01

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla mnie jest za ciemny ale co to ma do rzeczy ,idż do sklepu i
> wypróbuj.tylko błagam nie na nadgarstku tylko na szyji.
> p.

A w jakim sklepie sprzedaja produkty Avonu?
Nie można się sugerować podkladami o tym samym odcieniu ale innej firmy. To
nie to samo.
dzieki za odpowiedź
Pozdrawiam
Agata

1. Data: 2003-07-18 13:09:13

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w jakim sklepie sprzedaja produkty Avonu?
> Nie można się sugerować podkladami o tym samym odcieniu ale innej firmy.
> nie to samo.
> dzieki za odpowiedź
> Pozdrawiam
> Agata
>
> W żadnym. Najlepiej poproś o próbkę konsultantkę albo kup a jak nie będzie
Ci odpowiadał to zawsze możesz bez problemu zwrócic.
Pozdrawiam, Ela

1. Data: 2003-07-18 13:10:35

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Alez oczywiscie, ze sprzedaja - w swoich sklepach firmowych :)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-18 13:14:03

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ci odpowiadał to zawsze możesz bez problemu zwrócic.
> Pozdrawiam, Ela

Słyszałam o tym, ze można zwrócić. Zastanawiam się co oni potem robią z tymi
zwróconymi produktami. Sprzedają na Allegro??:)
Dzieki za odp. Pozdrawiam
Agata

1. Data: 2003-07-18 13:22:22

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@s...wp.pl> >
> [...]
> Dzieki za odp. Pozdrawiam
> Agata
>
> Absolutnie nie. Z tego co wiem, to konsultantka zwraca produkt firmie, a
ta z kolei oddaje pieniądze konsultantce a ta klientce. Produkty zwrócone są
niszczone.
Ela

1. Data: 2003-07-18 13:24:11

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Alez oczywiscie, ze sprzedaja - w swoich sklepach firmowych :)

Ale tylko konsultantkom a nie każdemu kto chce kupić..

> Dunia

Ela

1. Data: 2003-07-18 13:28:30

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Ale tylko konsultantkom a nie każdemu kto chce kupić..

Ale moze probke by daly ? (nie wiem, nie probowalam)

1. Data: 2003-07-18 13:34:14

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale moze probke by daly ? (nie wiem, nie probowalam)
>
> Dunia
> --
> Nie wiem, ale nie wydaje mi się. Natomiast można sobie wszystko obejrzeć
na miejscu i testerki tez są wystawione, także można się mazać do woli :)

> E.

ostrzegam!
Fruttini-chwale i Rossmann-ostrzegam
perfumeria mada