jakie jeansy na szerokie biodra?

1. Data: 2005-09-28 08:58:29

Temat: jakie jeansy na szerokie biodra?
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Chce kupic sobie jeansy tylko nie wiem jakie mi pasuja.... Podam pare
wymiarow :)
W biorach mam 108, w pasie jakies 75 w biuscie 96 - czyli powiedzmy
klepsydra z wiekszym dolem. Do tego mam 172 cm wzrostu. Wiec od pasa w gore
jestem w miare wymiarowa tylko tyleczek troche sporawy.
I teraz jakie jeansy mi pasuja? osobiscie bym wolala ciemniejze i
biodrowki....
Lepsze sa z duzymi kieszeniami czy malymi? czy bez kieszeni? dzwony? wezsze?
powycierane czy jednolity kolor?
Chce kupic jakies dobre wiec wole wydac kase na cos w czym bede jako tako
wygladala :)
Prosze moze o jakies linki do danych modeli:)

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-09-28 09:08:35

Temat: Re: jakie jeansy na szerokie biodra?
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz napisał(a):

> [...]
> powycierane czy jednolity kolor?
> Chce kupic jakies dobre wiec wole wydac kase na cos w czym bede jako tako

Na zdrowy rozum lepiej nie biodrowki, z kieszeniami i raczej proste, a
nie dzwony, ale tez nie zwezane dolu. Ale np ja, tez klepsydra (tyle ze
troche wezsza od ciebie), nie znosze takich spodni, a uwielbiam wlasnie
dzwonowate biodrowki :) Wiem, ze to nie kroj nie dla mnie, ale co z
tego, skoro wlasnie w nich czuje sie najlepiej :)

th

1. Data: 2005-09-28 09:12:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz wrote:
> [...]
> biodrowki....
> Lepsze sa z duzymi kieszeniami czy malymi? czy bez kieszeni? dzwony? wezsze?

jesli kieszenie, to duze, bo male tylko podkresla wielkosc
calej powierzchni :)

moim zdaniem najlepsze bylyby spodnie calkiem proste, albo
lekko rozszerzane, i bez zadnych wycieran - ale ja po prostu nie
uznaje innych, wiec moja opinia moze byc lekko stronnicza.

-- kasica

1. Data: 2005-09-28 09:13:29

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puchacz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> biodrowki....
> Lepsze sa z duzymi kieszeniami czy malymi? czy bez kieszeni? dzwony?

z mojego doswiadczenia (te same proporcje ale wieksze gabaryty obecnie
:))))):
1. biodrowki, ale nie za niskie,
2. ciemne kolory jak najbardziej, lekko wycierane srodkiem (wydluza i
wysmukla bardzo!!!) dawniej nie bralam wycieranych w ogole pod uwage - do
momentu az przymierzylam spodnie w identycznym fasonie, roznily sie tylko
wycieraniem. i teraz tylko wycierane kupuje :)
3. w udach dopasowane, lekko rozszerzane dolem (tzw. bootcut)
4. kieszenie wskazane, z tylu :))) normalnej wielkosci, fajnie, gdyby byly
poprzeszywane jakos fajnie we wzorki

--
pzdr
marta

1. Data: 2005-09-28 09:19:15

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Sep 2005 11:13:29 +0200, in pl.rec.uroda "Martka"
<b...@w...pl> wrote in <dhdmri$mim$1@news.onet.pl>:

>z mojego doswiadczenia (te same proporcje ale wieksze gabaryty obecnie
>:))))):
>1. biodrowki, ale nie za niskie,

Zgoda.

> [...]
>momentu az przymierzylam spodnie w identycznym fasonie, roznily sie tylko
>wycieraniem. i teraz tylko wycierane kupuje :)

O boże, nie. Tzn. nie wiem, może inne wycieranie mamy na myśli, ale te
takie, co to teraz noszone są bardzo, które mają kontrast trzech
odcieni albo i większy, to paw nad pawiami.

>3. w udach dopasowane, lekko rozszerzane dolem (tzw. bootcut)

Zgoda.

>4. kieszenie wskazane, z tylu :))) normalnej wielkosci, fajnie, gdyby byly
>poprzeszywane jakos fajnie we wzorki

Niekoniecznie. Moim zdaniem, kieszenie w normalnym kształcie bez
żadnych wzorków (bez kolorowych kwiatków, bez wieży Eiffla z
brylantami i bez misiów. Albo bez kieszeni z tyłu.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-09-28 09:27:16

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> takie, co to teraz noszone są bardzo, które mają kontrast trzech
> odcieni albo i większy, to paw nad pawiami.

mam na mysli jasniejszy odcien centralnie na dlugosci, tak pol tonu :)))
absolutnie nie mam na mysli takich, co wygladaja na nierozsadne uzycie
wybielacza (ale na takie to pewnie Puchacz by nawet nie spojrzala.......)

> Niekoniecznie. Moim zdaniem, kieszenie w normalnym kształcie bez
> żadnych wzorków (bez kolorowych kwiatków, bez wieży Eiffla z
> brylantami i bez misiów.

wzorki czyli przeszycia stebnowka (czy jak jej tam). zeby nie bylo plachty
gladkiego materialu.

>Albo bez kieszeni z tyłu.

wg mnie odpada przy takiej figurze. powieksza pupe

1. Data: 2005-09-28 09:32:20

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martka napisał(a):

> mam na mysli jasniejszy odcien centralnie na dlugosci, tak pol tonu :)))
> absolutnie nie mam na mysli takich, co wygladaja na nierozsadne uzycie
> wybielacza (ale na takie to pewnie Puchacz by nawet nie spojrzala.......)

Albo takie, ktore wygladaja, jakby sie siadlo na wybielaczu ;)

> wg mnie odpada przy takiej figurze. powieksza pupe

Kieszenie ponadto troche odwracaja uwage od takich ,,psujow'' jak
widoczne majty czy spodnie wrzynajace sie pomiedzy faldy.

th

1. Data: 2005-09-28 09:42:03

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Martka" <b...@w...pl> wrote in message

<ciach>

Przeczytalam wszystkie opinie i jak narazie jest o ty o czym lubie :)
Czyli ciemne biodrowki z kieszeniami :)
Siedze teraz na stronie www.bigstar.pl /kolekcje/ona/spodnie
i widze 3 ktore mi sie podobaja... po lewej na gorze, po prawej na dole
(ladny kolor) i w gornym rzedzie trzecie od lewej (ciekawy kolor ale chyba
troche za jasne)
jeszcze patrzylam na www.wrangler.pl kolekcja damska i spodnie Megan sa
niezle, Jade tez, Eve tylko ze chyba nie ma mojego rozmiaru... bo ja
potrzebuje pas 33 i dlugosc 33 a tu widze ze nie bardzo takie sa :(

Co o tym sadzicie?
Ania

1. Data: 2005-09-28 09:45:22

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puchacz" napisał w wiadomości

> I teraz jakie jeansy mi pasuja? osobiscie bym wolala ciemniejze i
> biodrowki....

Normalnych na taką różnicę między pasem a biodrami to raczej nie dostaniesz.
Typowe biodrówki skrócą Ci nogi przez co optycznie jeszcze bardziej poszerzą
tyłek. Polecam obniżoną talię.

> Lepsze sa z duzymi kieszeniami czy malymi? czy bez kieszeni? dzwony?
wezsze?
> powycierane czy jednolity kolor?

Zdecydowanie nie zwężane; raczej w stronę boot-cut niż typowych dzwonów.
Kieszenie zdecydowanie tak, bo mogą zamaskować pupę - ale uwaga, są
zdradzieckie:)) Nie mogą być za małe ani za duże, nie mogą być naszyte pod
zbyt dużym skosem. Zdecydowanie bez klapek, płaskie, odpowiednio
rozstawione. Materiał tradycyjny - unikaj dodatków lycry i innych
rozciągaczy. Kolor - kwestia optyki. Te rozjaśniane centralnie wyszczuplają
trochę nogi - możesz wyglądać fajnie, ale możesz też niechcący poszerzyć
tyłek.

> Prosze moze o jakies linki do danych modeli:)

No to uzbrój się w cierpliwość i poodwiedzaj strony producentów. Jak
przebrniesz przez setki niepotrzebnych animacji i dobijesz się do katalogu,
to sobie coś wybierzesz. Ale i tak najlepiej się wybrać do sklepu i
pooglądać jak spodnie wyglądaja na własnym tyłku:)

pzdr,
Aga

1. Data: 2005-09-28 09:48:12

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <g...@w...pl> wrote in message

> Kieszenie ponadto troche odwracaja uwage od takich ,,psujow'' jak widoczne
> majty czy spodnie wrzynajace sie pomiedzy faldy.

Moje drogie..... nie mam faldek :) mam zwarte masywne cialko bez zwal
tluszczu... po prostu mam taki masywny szkielecik :)

Pozdr
Ania bez gigantycznych faldek :)

[sprzedam] ładna kurteczka damska 36-38
[blizna] jaki krem ?
Re: [blizna] jaki krem ?
Thierry Mugler - Alien
maseczka na twarz przed wielkim wyjsciem ;)