jakie kombinacje - zestawienie1

21. Data: 2003-01-30 08:03:51

Temat: Re: jakie kombinacje - zestawienie1
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A co myślicie o zestawieniu : bliźniaczka - bliźniak?

Może być śmiesznie gdy jednojajowe;-)))

Qwax

22. Data: 2003-01-30 08:38:23

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...

> Może być śmiesznie gdy jednojajowe;-)))

Bliźnięta różnopłciowe nie mogą być jednojajowe.

boniedydy

23. Data: 2003-01-30 10:33:11

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w
wiadomości news:b1ao94$1mf$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:2...@2...17.138.62...

> Bliźnięta różnopłciowe nie mogą być jednojajowe.

ROTFL - nabrał się!!!
Na to czekałem

Pozdrawiam
Qwax

24. Data: 2003-01-30 11:10:27

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]

Kto się nabrał! Chyba Ty sam. Głupio i bez sensu zażartowałeś, więc ci to
wytknęłam.

boniedydy

25. Data: 2003-01-30 11:51:19

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Kto się nabrał! Chyba Ty sam. Głupio i bez sensu zażartowałeś, więc
ci to
> wytknęłam.

Może być śmiesznie gdy .....;-)))

Pozdrawiam
Qwax

26. Data: 2003-01-30 12:50:14

Od: "Izunia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JJZZ" <z...@q...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> Mam na imię Małgośka, bywam tu często. Mam męża, dwoje dzieci (3 i 1/2
roku
> i 1/2 roku).
> Pozdrawiam wszystkich.
>
> Cyba na razie nic mądrego z tego nie wynika:) :
> [...]

Nie było jeszcze bliźnięta-strzelec. Ja bliźniak, TŻ strzelec. Ja uparta, on
ustępuje. Ale bez siebie ani rusz.

Pozdrawiam Iza!!!

27. Data: 2003-01-30 13:03:31

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@2...17.138.62...

> ci to
> >

> Może być śmiesznie gdy .....;-)))

Mnie to nie śmieszy. Kwestia gustu.

boniedydy

28. Data: 2003-01-30 15:08:59

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> :)))
>
> I jeszcze coś ciekawego - prawie brak 'jednoznakowców'

To ja się zgłaszam - dwa Raki, urodzone w odstępie jednego dnia, w różnych
latach. Nie narzekamy:-)

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"