jakie kremy koloryzujace?

1. Data: 2004-07-08 19:07:30

Temat: jakie kremy koloryzujace?
Od: "Gosia " <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o takie do twarzy, ktorych mozna uzywac zamiast podkladu.
Rozgladalam sie po sieci, ale chyba niezbyt owocnie ;-) Fakt, ze nie mialam
za duzo czasu. Warto w ogole inwestowac? Czy nadaja sie do cery mieszanej?
Prosze o pomoc i opinie - z gory dzieki :-)

Gosia

1. Data: 2004-07-08 19:20:20

Temat: Re: jakie kremy koloryzujace?
Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia "
> Chodzi mi o takie do twarzy, ktorych mozna uzywac zamiast podkladu.
> Rozgladalam sie po sieci, ale chyba niezbyt owocnie ;-) Fakt, ze nie mialam
> za duzo czasu. Warto w ogole inwestowac? Czy nadaja sie do cery mieszanej?

Ja probowalam do tej pory tylko Vichy. Kolor bardzo mi odpowiadal,
krem dobrze sie rozprowadzal i leciutko tylko kryl, ale jednak
nie moge go uzywac. Sam z siebie bardzo swieci sie na czole i nosie.
Sam z siebie: bo skora potraktowana tonikiem matujacym i matujaca
baza jest u mnie matowa.
Asia

1. Data: 2004-07-08 19:39:21

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia " <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości:

> [...]
> za duzo czasu. Warto w ogole inwestowac? Czy nadaja sie do cery mieszanej?
> Prosze o pomoc i opinie - z gory dzieki :-)

Od dwóch lat Nivea. A moze od trzech? :)
http://www.nivea.pl/frameset.php?content=subbrandint
ro.php%3Fpid=11
Czasem od święta sięgam po podkład Diora, darowany od teściowej, ale używam
tego tonującego z Nivea. Złapałam się raz na Yves Rocher, zły nie jest, ale
do Nivea się nie umywa.

pzdr
For

1. Data: 2004-07-08 21:21:22

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za duzo czasu. Warto w ogole inwestowac? Czy nadaja sie do cery mieszanej?
> Prosze o pomoc i opinie - z gory dzieki :-)

Hej! Ja jestem konsultantka Oriflame i wiem, że na lato swietnie sie sprzedaje
krem koloryzujacy Visions! Jesli w promocji, to nawet za niecale 10 zl mozna
kupić! Chyba jest całkiem niezły, bo nigdy nie mialam zwrotow, a wszystkie
klientki były zawsze zadowolone! Ale polecam pod taki krem koloryzujacy jakis
dobry krem matujący, jesli macie problemy z cera mieszana lub tlusta. Juz nie
bede na sile namawiac coś z Oriflame, ale ja np. odkrylam ostatnio fajny,
niedrogi krem Sorayi, matujaco-nawilżajacy, całkiem niedrogi (kilkanascie zł
za 50 ml). A poza tym jest mnóstwo innych kremów!
Dobry krem matujacy, potem krem koloryzujacy i efekt na lato ( i nie tylko )
super!!!!
Pzdr
Lea

1. Data: 2004-07-08 22:25:47

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia:

> [...]
> za duzo czasu. Warto w ogole inwestowac? Czy nadaja sie do cery mieszanej?
> Prosze o pomoc i opinie - z gory dzieki :-)

Najlepszy moim zdaniem jest Vichy Lumineuse. Jest wersja dla cery suchej
i dla normalnej/mieszanej. Calkiem przyzwoity byl tez taki z Avonu, choc
dla cery mieszanej na lato moze byc chyba za malo matujacy.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-07-09 05:44:16

Od: "vanilla sky" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o takie do twarzy, ktorych mozna uzywac zamiast podkladu.
> Rozgladalam sie po sieci, ale chyba niezbyt owocnie ;-)

polecam clinique sheer city block. jest dostepny w roznych kolorach, ja mam
ten najjasniejszy i wyglada bardzo ladnie, naturalnie.
lekko matuje, wyrownuje kolor skory... bardzo dobry na lato, zamiast
podkladu wlasnie.
vs

1. Data: 2004-07-09 06:04:54

Od: "vanilla sky" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aaa.... zapomnialam o jeszcze jednym... estee lauder day wear plus z
kolorkiem (rewelacja), ale to juz jak chce sie wydac wiecej kasy.
vs

1. Data: 2004-07-09 08:33:34

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia <g...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> Chodzi mi o takie do twarzy, ktorych mozna uzywac zamiast podkladu.

do tej pory używałam 3 kremów koloryzujących. Avon - całkiem fajny,
nietłusty, lekki, nawilżający. Miraculum Young - krem tonujący, podobnie,
chyba nawet trochę lżejsza konsystencja, relaksujący zapach pomarańczy. Nu
Skin - nieco bardziej kryjący, również rozświetla skórę, SPF15.

> Warto w ogole inwestowac?

na lato imho warto, gdyż są lżejsze niż podkłady i zwykle mają działanie
nawilżające.

> Czy nadaja sie do cery mieszanej?

na tych, z którymi się spotkałam, nie było zaznaczonych właściwości
matujących, więc różnie to możwe być. ale u mnie ani krem matujący, ani takiż
podkład, nie dają jakichś super efektów, więc spokojnie przy cerze mieszanej
obywam się nie bez.

1. Data: 2004-07-09 18:14:49

Od: "Aniołek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

może krem koloryzujacy bio dermy SEBIUM -matujacy i koloryzujacy.Polecam
ten ciemniejszy kolor . Chociaz mam zastrzeżenie co do matowienia-w ulotce
piszą że na 8 godzin u mnie po dwóch buzia sie świeci.Cena ok 36 zł.Opis
jest na wizazu.

mietowy zel pod prysznic/szampon yves rocher
katalogi fryzur
[wro] propozycja spotkania PRU
peeling z kawy
uczulenie, czy co ?