Re: Odp: jakie kwaity latam?

1. Data: 2000-08-13 08:00:15

Temat: Re: Odp: jakie kwaity latam?
Od: e...@p...arena.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

----- Wiadomość oryginalna -----
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl>
Data: 2000 Sierpień 13 (Niedziela), 0:45
Temat: Odp: jakie kwaity latam?

> 1. Sprawdź jak to się stało że w granicy działki masz tak blisko mur
> sądsiada.
> 2.Widziałem ostatnio ( za granicą ) piękny żywopłot prowadzony
> bardzo wąsko
> około 40 cm a wykonany z kwitnących krzewów Ketmi - Hibiskus.
..........> Na pomysł żywopłotów z ketmi syberyjskiej jeszcze nie
>wpadli u nas
> architekci - czytaj budowlańcy od ogrodów.

Musiałeś chyba podrózować po krajach południowych bo w naszych
warynkach ketmia syryjska wymarza i pewnie dlatego nikt nie próbuje
robić z niej żywopłotu. Ja pare dni temu kupiłem mimo to jeden
krzaczek bo roślina bardzo ładna- spróbuję.
Pozdrawiam
AM

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

2. Data: 2000-09-10 15:59:28

Temat: Re: jakie kwaity latam?
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej M <e...@p...arena.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@p...are
na.pl...

Nie wymarznie jak posadziśz w zacisznym miejscu.
Uszanowanie
Jacek

Datury i ich dziury
lilie wodne
www.magro.pl
Hortulus
Zaproszenie !!! Uwaga !!! Zaproszenie !!! Uwaga !!! Zaproszenie !!! Uwaga !!!