jakie kwiaty na ślub?

11. Data: 2005-01-21 15:31:19

Temat: Re: jakie kwiaty na ślub?
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:41F0E8B5.6070809@gazeta.pl...

> Może nie precyzjnie się wyraziłam. Chodziło mi o to , że trudno
> wyobrazić sobie wygląd wiązanki na podstawie tego z jakich kwiatów
> będzie wykonana. Florysta z tego samego materiału dobierając różne
> dodatki może zrobić prawdziwe cudo lub rzecz zupełnie przecietną.
> I nie ważne, czy robi się na pokaz, czy dla siebie, zawsze panna młoda
> chce mieć ładną wiązankę.
> Pozdrawiam
> Bea
>Parafrazując nie tyle grupowo ile raczej soc. czy napewno cyt" zawsze panna
> [...]
Czyli jak śpiewają leszcze ' kombinuj dziewczyno nim twe uroki przeminą'.
Mądra dziewczyna nie patrzy na wiazankę, ale na to z kim się wiąże.
Moja dziewczyna nieopatrznie związała sie ze mną 33 lata temu i ma to
co sobie niepatrznie wtedy wybrała. Jednak to Jej problem.
Mnie niejako nic do tego ale i tak wielu może mi pozazdrościć a Jej pewnie
też
(choć w tej materii nie ważę się wypowiadać autorytatywnie). A co mi tam,
jestem szczęśliwy czego wszystkim gropwiczom / kom z serca życzę.
Mimo suszy, przymrozków, szkodników i chorób roślinnych. Bądźcie szczęśliwi.
:-))
Pozdrawiam z pogodą ducha
skryba (calkiem, (nie)przypadkiem szczęśliwy).

12. Data: 2005-01-21 18:03:48

Od: "Gosia Stachowiak" <s...@w...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak na początek czerwca, to do kościoła mogą być np. białe irysy.

fajny pomysl...zapomnialam o nich...:(

>A co
> do wiązanki to lepiej wybierać
> konkretny wzór wiązanki z katalogu, niż na podstawie dyskusji w necie.
> Liczy się kształt wiązanki, dodatki, a nie tylko rodzaj kwiatów.
> W każdej porządnej kwiaciarni mają masę katalogów z wiązankami z
> różnych kwiatów.

wlasnie chodzi o to,ze ja nie chce zadnej katalogowej wiązanki...:DD

>Ja mogę np. doradzić Ci białe tulipany (jakaś odmiana o
> małych kwiatach)

tez o nich myslalam...:)

> ale pewnie uznasz to za zbyt skromne.

a dlaczego tak myslisz??? nie rozumiem...:( tulipany tez moga byc
oryginalne...;) bo wszystkie panny mlode chca miec super wiazanke
(katalogowa;)) a ja nie! i nie chodzi o to,aby wiazanka byla ze super
drogich kwiatow (aby inni zazdroscili;)),ale aby byla, jak sama
napisalas...skromna i elegancka rownoczesnie :))))))

> Najlepiej obejrzeć na własne oczy.

pewnie,ze tak...:)
zapytalam,bo bylam ciekawa, jakie bedziecie mieli pomysly :))

pozdrawiam

Gosia.

13. Data: 2005-01-22 10:34:40

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:

> młoda

> Czyli jak śpiewają leszcze ' kombinuj dziewczyno nim twe uroki przeminą'.
> Mądra dziewczyna nie patrzy na wiazankę, ale na to z kim się wiąże.

A co ma piernik do wiatraka. Decyzję o wyborze partnera podejmuje się na
długo wcześniej przed ślubem. Wygląd panny młodej (i wiązanki) w dniu
ślubu nie ma (zazwyczaj) żadnego wpływu na decyzje pana młodego, bo on
tę decyzję podjął już dawno. Natomiast świadomość tego, że dobrze
wyglądamy pomaga nam łatwiej pokonać tremę przed tym ważnym przecież
wydarzeniem.
Po za tym ja nie napisałam, że zawsze panna młoda chce mieć wiązankę na
ślubie, tylko że chce mieć "ładną wiązankę" (czyli jak się zdecydowała
na kwiaty, to chce żeby były ładne, to oczywiste).

Pozdrawiam
Bea

14. Data: 2005-01-22 10:41:58

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl>
[...]
> [...]
> ślubie, tylko że chce mieć "ładną wiązankę" (czyli jak się zdecydowała
> na kwiaty, to chce żeby były ładne, to oczywiste).

Tu SA ładne wiązanki:
http://serwisy.gazeta.pl/czasopisma/1,52424,1880154.
html
--
Pozdrawiam, Jerzy

15. Data: 2005-01-22 10:42:06

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Stachowiak wrote:

> wlasnie chodzi o to,ze ja nie chce zadnej katalogowej wiązanki...:DD

Przecież Twoja wiązanka nie musi być identyczna z tą z katalogu, ale
katalog może być inspiracją do własnych pomysłów. Po za tym obejżenie
kilku katalogów pozwala ubrać w konkretny kształt nasze, często mgliste
wyobrażenie o tym, czego oczekujemy. Po za tym pozwala nam uświadomić
sobie czego na pewno byśmy nie chcieli ;).
A tak w ogóle to serdeczne gratulacje z okazji ślubu :).

Pozdrawiam
Bea

16. Data: 2005-01-22 13:07:37

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:

> A tak w ogóle to serdeczne gratulacje z okazji ślubu :).

Nie zapeszaj :-) Pogratulujemy po slubie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

17. Data: 2005-01-24 01:00:53

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jakie macie pomysly na wiazanke slubna (poczatek czerwca) i kwiaty do
> kosciola?:)chodzi o to,aby nie bylo tak 'zwyczajnie', pospolicie...zadnych
> roz ;)hmmm?:)))))))

Ja tam uwielbiam zantedeskie w kazdej ilosci i kolorze.

Elfir

w sprawie dereniówki
Oprogramowanie
czyj on ci jest?