jakie macie metraze kuchenne?

1. Data: 2002-06-26 16:58:33

Temat: jakie macie metraze kuchenne?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam skromne 6,1 m2 - kto da wiecej?:) ciekawa jestem, czy ktos z
was ma tak wielka kuchnie, zeby na srodku jej zmiescil sie okragly
stol (moje marzenie...)

1. Data: 2002-06-26 17:11:08

Temat: Re: jakie macie metraze kuchenne?
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:
> ja mam skromne 6,1 m2 - kto da wiecej?:) ciekawa jestem, czy ktos z
> was ma tak wielka kuchnie, zeby na srodku jej zmiescil sie okragly
> stol (moje marzenie...)

Aż tak dobrze nie mam ;-): 8,5 m2.

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-06-26 17:23:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Jun 2002 18:58:33 +0200, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

>ja mam skromne 6,1 m2 - kto da wiecej?:) ciekawa jestem, czy ktos z
>was ma tak wielka kuchnie, zeby na srodku jej zmiescil sie okragly
>stol (moje marzenie...)

mysmy mieli kiedys duza kuchnio-jadalnie - cos 15 metrow...11
lat temu dobudowano kuchnie - 10 metrow, lacznei ze scianami,
znaczy bedzie z 9, tam gdzie bylo okno do ogrodu, jest kwadratowa
dziura, tam gdzie bylo duze okno i dzrwi do ogrodu jest po prostu
otwarte.

czesc starej kuchni jest odgrodzona (sciana) i mam waska ale
dluga spizarnie, plus jeszcze "pod schodami"). Jadalnia ma moze
13 metrow. jest duzy stol. jest tez psia kanapa..dosc slynna
nawet ;)

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-26 23:19:32

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:r...@4...com..
.

> [...]
> dluga spizarnie, plus jeszcze "pod schodami"). Jadalnia ma moze
> 13 metrow. jest duzy stol. jest tez psia kanapa..dosc slynna

Ech... A ja mam az 4,40 - i to bez okna... i w dodatku sasiaduje z malym
pokojem, wiec polaczyc sie nie da...

Anka - stsal niepocieszona... :'(

1. Data: 2002-06-27 06:02:05

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

mam kuchnie z jadalnia - jakies 3,80x7,5 = 28,5 m kw. - przegrodzona
lada i na koncu czesci jadalnianej sa drzwi o szer 1,8 m /bez slupka/ z
wyjsciem na taras /ok. 15-20 cm nad ziemia/ o wym. ok. 4*5,5 ----
uwiezcie, cos pieknego gdy po pracy mozna zjesc obiad na tarasie - jak
to smakuje

1. Data: 2002-06-27 06:15:45

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> ja mam skromne 6,1 m2 - kto da wiecej?:) ciekawa jestem, czy ktos z
> was ma tak wielka kuchnie, zeby na srodku jej zmiescil sie okragly
> stol (moje marzenie...)

ja mam jakies 7m2 - mniej wiecej, z oknem -cale szczescie, ale planujemy
polaczyc kuchnie z 20 metrowym pokojem. Pamietam jak przeprowadzalam sie do
bloku po ponad 20 latach mieszkania w domku z rodzicami. Najbardziej
zalowalam tego, ze nie bede miec duzej, jasnej kuchni, rodzice mieli ponad
20 metrow kw. z oknem, z ktorego widac bylo sliwę - cudownie kwitnaca
wiosna.

Asia

1. Data: 2002-06-27 08:24:15

Temat: Odp: jakie macie metraze kuchenne?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:afcrpb$k48$...@p...acn.pl...
> ja mam skromne 6,1 m2 - kto da wiecej?:) ciekawa jestem, czy ktos z
> was ma tak wielka kuchnie, zeby na srodku jej zmiescil sie okragly
> stol (moje marzenie...)

10,9 właśnie sprawdziłam :-)) Ale to w przyszłym roku. Może będzie więcej,
bo chcemy połączyć z salonem (20>).
Asia

1. Data: 2002-06-27 09:46:19

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja mam skromne 6,1 m2 - kto da wiecej?:) ciekawa jestem, czy ktos z
> was ma tak wielka kuchnie, zeby na srodku jej zmiescil sie okragly

Jejku jak ja wam wszystkim zazdroszczę ;-)))
U mnie w kuchni jak są trzy osoby to jest o dwie osoby za dużo ;-) Wczoraj podczas
robienia faworków brakło miejsca na dwie stolnice :-))) Ale Polak potrafi i jakoś
sobie poradziliśmy :-)))

Pozdrawiam, Vicky S.

--
Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-27 09:55:29

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky S." <v...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> ja mam skromne 6,1 m2 - kto da wiecej?:) ciekawa jestem, czy ktos z
> was ma tak wielka kuchnie, zeby na srodku jej zmiescil sie okragly
Moja kuchnia ma.. cale 11,4 m!!!
nareszcie!!! Bo u rodzicow bylo okolo 3.....
Teraz szaleje ;-)))
I wlasnie mam juz meble ;-))))))) jest cuuudownie, stol tez sie zmiesci
;-))) I sie ostatnio popisalam robieniem nalesnikow - smeiszne? Moze... ale
umiem pieczen, biszkopt, zrazy zawijane, a cholera, nalesnikow nie...

KOlejne wyzwania przede mna ;-)))

Magda

1. Data: 2002-06-27 10:31:59

Od: "Claris" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to się pochwalę...20 m2 i to w bloku...
stół na środku przy którym po rozłożeniu mieści się...18 osób (sprawdzane co
roku na imieninach!)...

OT - kuchnia kosztem łazienki - długa i wąska - o dużej wannie półokrągłej
mogę pomarzyć...

--

Claris /ona/ z Wrocławia
c...@w...pl