Re: jakie objawy?

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: jakie objawy?
Date: Fri, 26 Oct 2007 02:19:26 +0200

Any User wrote:

> Dołączam się do pytania. Mnie interesują również objawy przepowiadające
> ciążę - konkretnie, przepowiadające szybciej, niż zainteresowana zdąży
> to potwierdzić u lekarza.

no, żeby nie było że nie mam poczucia humoru, chciałbym prosić o listę
objawów boreliozy

:D :D

ps.

puls badasz 3 palcami (od malego do srodkowego), ewentualnie kupujesz aparat
do mierzenia i go rozkrecasz. Mrugac przestajesz np gdy patrzysz na
monitor, w czasie snu wszystko leci w dol. Zawalu zdaje sie ze nie
przewidzisz, to jest zapchanie sie tetnicy, przypadlosc dosc nagla. To juz
predzej omdlenie, ale tez zalezy czym wywolane.

Mam pare fajnych filmikow instruktazowych odnosnie przepowiadania ciazy, ale
tego pelno przeciez w sieci, hmm.. powymieniamy sie? :D

a ogolnie to masz niezle poryta czaszke, robisz aparat przepowiadajacy
zawaly? :P

--
www.vegie.pl