jakie objawy?

1. Data: 2007-10-25 12:24:25

Temat: jakie objawy?
Od: Sławek <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
mam niewiele wspólnego z medycyną a muszę znaleźć konkretne odpowiedzi:
1. Jakie są objawy zawału serca? Przepowiadające zawał itp. Chodzi
głównie o zmiany prostych do zbadania elektronicznie parametrów, które
pozwoliłyby odpowiedniemu urządzeniu to przewidzieć z większym lub
mniejszym prawdopodobieństwem.
2. Objawy przepowiadające omdlenie? jw.
3. W jaki sposób bada się elektronicznie puls? Lub jak można go badać,
najlepiej na nadgarstku...
4. jak zmieniają się tętno, temp ciała (i inne parametry) gdy człowiek
zasypia lub robi się senny?
5. W jakich przypadkach człowiek przestaje mrugać?
Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję. Najbardziej istotne są dla mnie
parametry które pozwoliłyby ocenić to maszynom.
Sławek

2. Data: 2007-10-26 00:06:09

Temat: Re: jakie objawy?
Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję. Najbardziej istotne są dla mnie
> parametry które pozwoliłyby ocenić to maszynom.

Dołączam się do pytania. Mnie interesują również objawy przepowiadające
ciążę - konkretnie, przepowiadające szybciej, niż zainteresowana zdąży
to potwierdzić u lekarza.

--
Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
http://pracownik.blogspot.com

3. Data: 2007-10-26 00:19:26

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Any User wrote:

> Dołączam się do pytania. Mnie interesują również objawy przepowiadające
> ciążę - konkretnie, przepowiadające szybciej, niż zainteresowana zdąży
> to potwierdzić u lekarza.

no, żeby nie było że nie mam poczucia humoru, chciałbym prosić o listę
objawów boreliozy

:D :D

ps.

puls badasz 3 palcami (od malego do srodkowego), ewentualnie kupujesz aparat
do mierzenia i go rozkrecasz. Mrugac przestajesz np gdy patrzysz na
monitor, w czasie snu wszystko leci w dol. Zawalu zdaje sie ze nie
przewidzisz, to jest zapchanie sie tetnicy, przypadlosc dosc nagla. To juz
predzej omdlenie, ale tez zalezy czym wywolane.

Mam pare fajnych filmikow instruktazowych odnosnie przepowiadania ciazy, ale
tego pelno przeciez w sieci, hmm.. powymieniamy sie? :D

a ogolnie to masz niezle poryta czaszke, robisz aparat przepowiadajacy
zawaly? :P

--
www.vegie.pl

4. Data: 2007-10-26 13:23:47

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek wrote:

> [...]
> głównie o zmiany prostych do zbadania elektronicznie parametrów, które
> pozwoliłyby odpowiedniemu urządzeniu to przewidzieć z większym lub
objawy lekowe, a to mozna wykryc zmiana rezystancji krwi.
zaburzeina rytmu serca, objawy niedotlenienia serca (czyli niewydolnosci
przy wysilku)
zmiany proporcji zalamkow na EKG.
rowniez warto zainteresowac sie adrenochromem.
zmiany wynikajace z infekcji przebiegaja szybko, zmiany przebiegajace w
wyniku stresu i nerwicy wystepuja razem z objawami stresu i nerwicy :)
zmiany miazdzycowe postepuja powoli (np. zmiany proporcji zalamkow)

> 2. Objawy przepowiadające omdlenie? jw.
obnizony poziom tlenu, wzrost poziomu adrenaliny, przyspieszony rytm serca

> 3. W jaki sposób bada się elektronicznie puls? Lub jak można go badać,
> najlepiej na nadgarstku...
w wiekszosci rozwiazan ktore widzialem - akustycznie (mikrofon, hydrofon)

> 4. jak zmieniają się tętno, temp ciała (i inne parametry) gdy człowiek
> zasypia lub robi się senny?
tetno zwalnia, temp. moze wzrastac, ale to zalezy od fazy snu i typu snu.
charakterystyczne jest ustanie perystaltyki jelit , wiecej znajdziesz w
endokrynologii klinicznej.

> 5. W jakich przypadkach człowiek przestaje mrugać?
nie powinien, to funkcja pnia mozgu i jest to oparte na krotkim luku
odruchowym. jesli przestaje mrugac to oznacza np. zatrucie na tyle glebokie
ze sparalizowany jest pien mozgu. jesli zapada w sen lub spiaczke - powieki
sie zamykaja.

5. Data: 2007-10-27 15:07:23

Od: radek k <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek napisał(a):

> 5. W jakich przypadkach człowiek przestaje mrugać?

najczesciej jak zejdzie... to przestaje, tak na amen... ale maszyna
musialaby wtedy ocenic czy nie ma pulsu, ale to chyba proste by bylo dla
niej.

if no_pulse then goto check_breath
if no_breath then light_the_alarm_HUMAN_IS_DEAD

radek

6. Data: 2007-10-28 17:48:58

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Oct 2007 15:23:47 +0200, Piotr Curious Gluszenia Slawinski
wrote:

> objawy lekowe, a to mozna wykryc zmiana rezystancji krwi.

Że co proszę? Jakie to są objawy lekowe? Zależne od przyjmowanych
lekjów? Czy to znaczy, że leki wywołują twoim zdaniem zmiany REZYSTANCJI
KRWI? Jak chcesz mierzyć rezystancję krwi? Kto ci, dziecko biedne,
takich bzdur nagadał? :)

> zaburzeina rytmu serca,

A co ma piernik do wiatraka?

> objawy niedotlenienia serca (czyli niewydolnosci
> przy wysilku)

Znaczy?

> zmiany proporcji zalamkow na EKG.

Bzdura. Żadne zmiany proporcji.

> rowniez warto zainteresowac sie adrenochromem.

Pewnie. A po co?

> obnizony poziom tlenu, wzrost poziomu adrenaliny, przyspieszony rytm serca

Misiu puszysty, ponieważ widzę, że po raz kolejny nie masz pojęcia o
czym piszesz, to spieszę donieść, że omdleń jest kilka rodzajów, i
równie dobrze może je poprzedzać zwolnienie, a nawet zatrzymanie akcji
serca.

> w wiekszosci rozwiazan ktore widzialem - akustycznie (mikrofon, hydrofon)

No patrz - a ja akurat nigdy nie widziałem takiego rozwiązania, a z
medycyną mam do czynienia od kilkunastu lat.

> tetno zwalnia, temp. moze wzrastac, ale to zalezy od fazy snu i typu snu.
> charakterystyczne jest ustanie perystaltyki jelit ,

Bzdura.

> wiecej znajdziesz w
> endokrynologii klinicznej.

Kolejna bzdura. Fizjologią snu endokrynologia zajmuje się raczej w
niewielkim zakresie, poza rytmami okołodobowymi wydzielania hormonów.

> nie powinien, to funkcja pnia mozgu i jest to oparte na krotkim luku
> odruchowym.

A jakiż to odruch masz na myśli?

> jesli przestaje mrugac to oznacza np. zatrucie na tyle glebokie
> ze sparalizowany jest pien mozgu. jesli zapada w sen lub spiaczke - powieki
> sie zamykaja.

A wcale, że nie zawsze :)

Na litość, dziecko drogie - jeśli nie wiesz, o czym piszesz, to nie
pisz. Są zajęcia znacznie bardziej pozyteczne, niż konfabulowanie na
grupach dyskusyjnych.

Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

7. Data: 2007-10-28 18:02:56

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> [...]
> lekjów? Czy to znaczy, że leki wywołują twoim zdaniem zmiany REZYSTANCJI
> KRWI? Jak chcesz mierzyć rezystancję krwi? Kto ci, dziecko biedne,

przypuszczam ze chodzilo o objawy narastajacego strachu, tak to jest jak
uzywa sie najgorszej dystrybucji linuksa i nie ma polskich czcionek :P

ale tak ogolnie ladnie curiousa ownujesz, hehe :D

--
www.vegie.pl

8. Data: 2007-10-28 18:40:20

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekjów? Czy to znaczy, że leki wywołują twoim zdaniem zmiany REZYSTANCJI
> KRWI? Jak chcesz mierzyć rezystancję krwi? Kto ci, dziecko biedne,

rezystancji skory, tu pomylka, owszem, pisze konsekwentnie bez polskich
tak ze lekowych to sie chyba latwo domyslic jak sie ma minimum inteligencji,
zreszta ze chodzilo mi o rezystancje skory rowniez.

reszty nie bede komentowac , jesli radek k. ma watpliwosci jakies to niech
smialo pyta o szczegoly.

p.s. po co zaprzeczac samemu sobie :

> równie dobrze może je poprzedzać zwolnienie, a nawet zatrzymanie akcji
> serca.
po tym jak stwierdza ze zmian w EKG nie ma...

konflikt serologiczny a trzecia ciąża
Ćwiczenia przy zmianach zwyrodnieniowych
nietypowa glista ludzka?
likwidacja recept - co szanowni lekarze na to?
Krzywa cukrowa??