jakie ryby w oczku?

1. Data: 2002-05-01 20:47:52

Temat: jakie ryby w oczku?
Od: "krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie ryby w oczku wodnym powinienem sobie kupić?
karasie, liny, jesiotry, karpie czy..........rekiny?
Może inne gatunki? a jakie rośliny aby nie gniło i nie było zielono w tym
bajorze?
Oczko ma długość 2m, szerokośc 1,5 m głebokość ok. 80 cm.
Pozdrawiam wszystkich
Krasnal

2. Data: 2002-05-01 21:02:52

Temat: Re: jakie ryby w oczku?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-05-02 06:06:37

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bajorze?
> Oczko ma długość 2m, szerokośc 1,5 m głebokość ok. 80 cm.

W tak płytkim oczku przezimują jedynie karasie. Z roślin polecam pałkę
wąskolistną, 1 szt., grzybień z 1szt i moczarkę, która doskonale czyści wodę

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

4. Data: 2002-05-02 06:07:00

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bajorze?
> Oczko ma długość 2m, szerokośc 1,5 m głebokość ok. 80 cm.

Jest to bardzo małe oczko.
Od siebie napiszę,że żadne karpie, liny,jesiotry ;-)))
Rekiny też odpadają,chyba że ktoś z rodziny Ci podpadł.
Najwyżej kilka sztuk karasi ,ale na zimę wyławiał bym je do akwarium w
piwnicy - ja tak robię bo mam oczko jeszcze mniejsze (wanna wkopana w ziemię
;-)))

Polecam Ci wejść na stronę :
http://rio.com.pl/index.php
Jest to strona mojego kolegi - księgarnia internetowa (akwarystyczna ) . Po
wyborze języka na polski możesz znaleźć nową pozycję na rynku czyli "Jak
pielęgnować ogrody wodne i bagienne" Andrzeja Sieniawskiego .
To także mój znajomy ,ale muszę podkreślić ,że po nabyciu tej pozycji jestem
pełen podziwu dla ogromu pracy włożonego w to wydawnictwo multimedialne - bo
jest to CD .
Nie mam udziałów w tej i innej firmie , możesz poszukać tego wydawnictwa w
najbliższym sklepie zoologicznym albo bezpośrednio u Andrzeja :
http://www.ambra-cd.pl/ambra/plyty.html

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy"
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

5. Data: 2002-05-02 11:22:39

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-05-02 13:58:17

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> wrote in message news:aaqldn$jmm$2@news.tpi.pl...

> Rekiny też odpadają,chyba że ktoś z rodziny Ci podpadł.

Znow wracamy do watku o tesciowej? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2002-05-02 20:02:36

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znow wracamy do watku o tesciowej? :-)

Nie chciałem tego pisać tak dosłownie ;-))))

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy"
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

Nawadnianie roslin
Super Absorbent