jakie są metody badań psychologicznych?

1. Data: 2003-11-08 22:52:10

Temat: jakie są metody badań psychologicznych?
Od: "kurzy" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś może podpowiedzieć jakieś źródła? mam "metody badań w psychologii" z
gwp, "badania naukowe w psychologii" Ray'a Hyman'a, "Metody współczesnej
psychologii" Mieczysława Kreutza, pare rozdziałów z innych książek poświęconych
konkretnym badaniom.

pomóżcie biednemu kurzaczkowi

1. Data: 2003-11-08 23:22:39

Temat: Re: jakie są metody badań psychologicznych?
Od: Gilbert <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-11-2003 kurzy napisał(a):

> czy ktoś może podpowiedzieć jakieś źródła?

Klasyka - J. Brzeziński "Metodologia badań psychologicznych".

--
_ __,;;;/ Gilbert
,;( )_, )-\| __________________________________________

1. Data: 2003-11-10 10:37:44

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 09 Nov 2003 00:22:39 +0100, Gilbert wrote:
Doberek.

> Klasyka - J. Brzeziński "Metodologia badań psychologicznych".
Nie męcz ludzim.
Na stronie grupy jest bibliteczka,poszukaj tam Metody badań w psychologii,
albo wrzuć jako kryterium mojego nicka.
Fajna książka to jest.
Pozdrawiam.
*Paweł Zioło gpg:09504E96 www.fotozielsko.prv.pl
*Jestem kołem, którego środek jest wszędzie, a obwód nigdzie

1. Data: 2003-11-10 22:17:47

Od: "kurzy" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  ;; //  `--;               gilbert (Gb)
>     ;\   |                 jednostka napięcia magnetycznego
dzięx, to już opracowałem, znalazłem też fajną książeczkę z gwp i kreutza, może
ktoś zna coś jeszcze?

problem z zazdroscia i dziwnym zachowaniem...
Ciekawostki :-)
Psychiatria środowiskowa
prosba o literature
Re: wplyw wychowywania przez jednego rodzica na rozwoj dziecka