Re: wplyw wychowywania przez jednego rodzica na rozwoj dziecka

1. Data: 2003-11-14 15:54:34

Temat: Re: wplyw wychowywania przez jednego rodzica na rozwoj dziecka
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Nov 2003 08:07:00 +0100, "Russar" <r...@w...pl> wrote:

>chodzilo mi o to iz nie wiem czy to pytanie dotyczy psychologii (psychologią
>się nie zajmuję) wiec nie wiem czy ma sens zamieszczanie go na tej grupie -

Dlaczego Autor nie wiedząc czy pytanie ma sens, napisał, że nie ma ono
sensu?

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-11-14 18:36:08

Od: "Russar" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego Autor nie wiedząc czy pytanie ma sens, napisał, że nie ma ono
> sensu?

Jestem nowy na tej grupie (to byl moj pierwszy post z tym pytaniem) wobec
tego nie wiem jeszcze dobrze jaka tematyka poruszana jest na tej grupie.
tak wiec:

1) mialem watpliwosci czy dobrze opisalem problem (bowiem zle ujete pytanie
mogloby nakierowac grupowiczow na zupelnie inny temat)
2) mialem watpliwosci co do zgodnosci pytania z tematyką grupy
3) poniewaz w wiekszej mierze bylem przekonany ze grupa jednak jest
niewlasciwa tematycznie ,zaznaczylem ze pytanie jest bez sensu (majac
oczywiscie na mysli sens jej obecnosci na tej grupie, a nie sam fakt
wystepowania tego typu pytan).

mam nadzieje ze dokladnie uzasadnilem ;)

Russar

1. Data: 2003-11-14 19:03:58

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Nov 2003 19:36:08 +0100, "Russar" <r...@w...pl> wrote:

> [...]
>oczywiscie na mysli sens jej obecnosci na tej grupie, a nie sam fakt
>wystepowania tego typu pytan).
>
>mam nadzieje ze dokladnie uzasadnilem ;)

Tak. ;-)
A jakie swoje cechy osobowości Autor zademonstrował czyniąc właśnie
tak? :-)

--
Amnesiak

1. Data: 2003-11-14 20:25:03

Od: "Russar" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie swoje cechy osobowości Autor zademonstrował czyniąc właśnie
> tak? :-)

hmm...
pytanie nieco niezrozumiale... mozna podpowiedź ? ;)

Russar

1. Data: 2003-11-14 20:39:13

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Nov 2003 21:25:03 +0100, "Russar" <r...@w...pl> wrote:

>hmm...
>pytanie nieco niezrozumiale... mozna podpowiedź ? ;)

Bo pytanie zadałem głównie innym grupowiczom-psychologom, ale nie
kwapią się - jak widać - do odpowiedzi. ;-)

Może tak: czy każdy, kto *ma wątpliwości* co do swojego stanowiska,
pisze, że *nie ma* racji? Czy tylko niektórzy tak postępują? I o czym
to może świadczyć? :-)

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-11-15 07:04:06

Od: "Russar" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Może tak: czy każdy, kto *ma wątpliwości* co do swojego stanowiska,
> pisze, że *nie ma* racji? Czy tylko niektórzy tak postępują? I o czym

Odpowiem za innych grupowiczów bazujac na swoim przykladzie
W momencie gdy mamy watpliwosci co do swojego stanowiska , mozemy zalozyc ze
jest on wlasciwe, niewlasciwe badz tez pozostac przy zaznaczonych
watpliwosciach.
Ja sądze, ze nie ma sensu uwazanie, ze zawsze w przypadku watpliwosci
powinno sie postawic na swoją rację - w takim przypadku mozna sie osmieszyc
glupotą i nieznajomoscia tematu.
Mozna takze skrytykowac swoje stanowisko od razu zaznaczajac je na wstepie
jako nieprawidlowe. Tak tez uczynilem, jednak jedynie w pzypadku tej kwestii
Mozna takze pozostac przy stwierdzeniu iz "chyba nie mam racji" lub "nie
wiem czy mam racje" - ale niezdecydowanie mi nie odpowiada.
Wobec tego postanowilem rozstrzygnac - czy sądze iz to pytanie _bardziej_ ma
sens na tej grupie (na tej grupie, a nie ogolnie!) , czy tez _bardziej_ nie
ma sensu ?
Ja uznalem ze lekko do grupy nie pasuje przez co wlasnie wybralem to drugie
rozwiazanie :)

Odpowiedzi na Twoje pytania:
> Może tak: czy każdy, kto *ma wątpliwości* co do swojego stanowiska,
> pisze, że *nie ma* racji?

nie, tylko ja :) (przynajmniej na tej grupie) ewentualnie tez niektore
inne osoby...

> Czy tylko niektórzy tak postępują?
owszem, tylko niektorzy - to zalezy od sposobu rozumowania

> I o czym to może świadczyć? :-)
O tym, iz dana osoba jest ostrozna, i woli wyjsc z zalozenia iz jego
pomysl/rozwiazanie (czy w ogole sposob myslenia) nie jest w pelni prawidlowy
(jesli ma watpliwosci) niz byc pewnym siebie i trzymac sie ze jest to
wlasciwe, nawet jesli jest to najwieksza glupota

pozdrawiam
Russar

korupcja
Re: wplyw wychowywania przez jednego rodzica na rozwoj dziecka
Pajaki. Dla DV :)
Palenie. Serwis IPZ.
kolejne wytłumaczenie