jakie są objawy wycięcia przytarczyc?

1. Data: 2004-06-13 21:29:46

Temat: jakie są objawy wycięcia przytarczyc?
Od: "J j" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są objawy wyciecia przytarczyc w trakcie operacji tarczycy?

2. Data: 2004-06-13 21:48:52

Temat: Re: jakie są objawy wycięcia przytarczyc?
Od: "Demostenes" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J j" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jakie są objawy wyciecia przytarczyc w trakcie operacji tarczycy?

Tężyczka?

Przytarczyce można przeszczepiać, można też wszczepić kość wołową w udo :)
lub brać wapno polecam Calperos (500 lub 1000) w takich wypadkach, ale
najważniejsza jest i tak rozmowa z lekarzem.

--
To tylko ten, co chciał coś wiedzieć...
d...@n...pl

3. Data: 2004-06-14 19:15:25

Od: "J j" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demostenes <d...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> lub brać wapno polecam Calperos (500 lub 1000) w takich wypadkach, ale
> najważniejsza jest i tak rozmowa z lekarzem.

Szukałam informacji o tezyczce. Wiem ,że objawem jej jest dretwienie
kończyn. U mnie wystapiło odrętwienie okolicy biodra, na jednej strnie
ciała. Czy to może być skutek wycięcia przytarczyc? Odrętwienie wystapiło 7
miesięcy po operacji, wczesniej nie było innych objawów. Lekarz pierwszego
kontaktu zlecił rtg kręgosłupa oraz wizytę u neurologa.

Kłykciny, czy to mozliwe, ze żyłem z tym kilka lat?
pilna sprawa!
Coś wstylu pryszcza na twarzy tylko w innym miejscu
niedziela w szpitalu
Małe piersi