jakie solaria, stojące czy leżące???

61. Data: 2008-01-13 21:22:15

Temat: Re: jakie solaria, stojące czyleżące???
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
> Dnia Sun, 13 Jan 2008 20:14:13 +0000 (UTC), Antenka napisał(a):

reszte wycinam bo naprawde zaloscia wieje tak, ze przeciag mam w domu

> PS. Wiesz, że w Japonii coraz więcej osób używa jednorazowych rękawiczek, w
> czasie pobytu poza domem, np. na zakupach itd. - przed drzwiami domu
> zdejmują je i wyrzucają do kosza...

i dlatego wlasnie kolejne pokolenia sa watlymi alergikami na wszystko.
czlowiek potrzebuje infekcji, zeby tworzyc przeciwciala.

ja mam pomysl, idz sie zalaminuj. koniecznie w sterylnym pomieszczeniu,
zeby ci nic nie wlazlo w skore.

swoja droga, jak ty uprawiasz seks? przeciez twoj partner tamtedy SIKA!

ziawk.

Boska

62. Data: 2008-01-13 22:37:07

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 13 Jan 2008 21:40:03 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@p...onet.pl> i powiedziała:

> ja tez nie twierdze, ze wszedzie jest zle. Ale niekiedy jest zle, i o tym
> trzeba wiedziec.

A najlepiej się położyć i przykryć prześcieradłem.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

63. Data: 2008-01-13 23:33:09

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A najlepiej się położyć i przykryć prześcieradłem.

widze, ze juz znalazlas swoj sposob.... :>

I.

64. Data: 2008-01-13 23:35:57

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak z ciekawości... Jak kupujesz ciuchy, buty itd? Duze prawdopodobieństwo,
> że przed Tobą mierzyło je conajmniej kilkanaście osób:)

ale wiesz, ze sie nie mierzy na gola stope? jak sie nie ma spkarpetek/rakstop
to w kazdym porzadnym sklepem sa jednorazowe ponczoszane skarpetki.

i.

65. Data: 2008-01-13 23:37:41

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. A tak a'propos: chyba nie chciałabyś, aby np. dentysta pracował bez
> rękawiczek? - choć przecież myje ręce i w końcu nie zawsze wykonuje
> "krwawe" zabiegi... No a nie uważa się tego za paranoję...

znam takich pacjentow w Polsce, ktorzy sie obrazaja kiedy lekarz wlozy
rekawiczki. uwazaja to za policzek w ich strone, ze lakarz sie ich brzydzi...

> PS. Wiesz, że w Japonii coraz więcej osób używa jednorazowych rękawiczek, w
> czasie pobytu poza domem, np. na zakupach itd. - przed drzwiami domu
> zdejmują je i wyrzucają do kosza...

a tu coraz czesciej jednorazwoych husteczek do przetarcia uchwytow w wozkach w
sklepach.

i.

66. Data: 2008-01-13 23:41:19

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> swoja droga, jak ty uprawiasz seks? przeciez twoj partner tamtedy SIKA!

mozna na calosc isc w druga strone, i sie pozarazac wszystkimi chorobami
przenoszonymi droga plciowa...a co tam. Sikanie nawet odpada w przedbiegach.

nie ma to jak wymyslanie absurdow potrzebnych do dyskusji...:>

i.

67. Data: 2008-01-13 23:43:00

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> najczesciej pryszczate nastolatki, ktore wlasnie sobie na zapleczu
> dlubaly w nosie albo wlasnie byly w kiblu, w ktorym jak wiadomo osiada
> na czlowieku tyle badziewia, ze moze ZABIC! ZABIC, powiadam!

ano moze. Poczytaj cos o zakazeniach E.Coli. Niekiedy sa smiertelne....a moze
to byc wlasnie od takieh pryszczatej co byla w kiblu (grunt to wiedza, jak
widze...)

> Boska, ktora wlasnie sprzata dom, po hm. 3 miesiacach niesprzatania
> niczego poza ciuchami, ktore juz NAPRAWDE trzeba wyprac i kuchni, bo juz
> nawet nie ma gdzie polozyc reklamowki z Take Awaya.

no, jest sie czym chwalic.....

i.

68. Data: 2008-01-13 23:56:12

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jak Cie maz zaprosi na wycieczke na Hawaje, to spiwora chyba nei bedziesz
> ciągac ze soba ani recznikow?

http://abcnews.go.com/GMA/Health/story?id=1507794

http://www.msnbc.msn.com/id/15318912/

i.

69. Data: 2008-01-14 02:57:41

Od: Mme Kitzmoor <m...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <1cmne10xuo3fx$.5nxkqfbldvxc.dlg@40tude.net>,
Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> PS. Wiesz, że w Japonii coraz więcej osób używa jednorazowych rękawiczek, w
> czasie pobytu poza domem, np. na zakupach itd. - przed drzwiami domu
> zdejmują je i wyrzucają do kosza...

Na youtube to wyhaczyłaś? :> Szmaciane wielorazowe są, owszem,
popularne, i głównie wśród taksówkarzy, robotników i policjantów. Ale
IMO więcej ma to wspólnego z dress code, ewentualnie z tym, że w upały
ręce się pocą i ślizgają po narzędziu pracy, niż z lękiem przed
drobnoustrojami.

Pozdrawiam
Iff

--
my contributions
http://maddama.deviantart.com/gallery/

70. Data: 2008-01-14 03:01:33

Od: Mme Kitzmoor <m...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <fmdvda$23f$1@inews.gazeta.pl>,
Boska <n...@n...ru> wrote:

> i dlatego wlasnie kolejne pokolenia sa watlymi alergikami na wszystko.
> czlowiek potrzebuje infekcji, zeby tworzyc przeciwciala.

Przedpisczyni powiela negatywny stereotyp, prosze nie brac powaznie.

Pozdrawiam
Iff

--
my contributions
http://maddama.deviantart.com/gallery/
http://maddama.wordpress.com/

Możecie rzucić okiem? (oryginały czy nie)
tajskie stemple ziołowe, kurs tajskiego masażu stemplami ziolowymi warszawa szczecin kursy masaz tajski
Wawa. Pytanie o salon fryzjerski "ART OF HAIR" na Stawki
hot secret lesbian action
poszukuję - oficerki, brązowe PROSTE