jakie szanse reklamacji?

1. Data: 2002-03-22 18:00:52

Temat: jakie szanse reklamacji?
Od: "Kianit" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jakie mam szanse reklamacji paneli i jak taką przeprowadzić?
Dzisiaj zauważyłam spore wybrzuszenia na łączeniach, jest tego z pięć
na około 8-10 m2 .
panele kupiliśmy w okolicach Bożego Narodzenia, w Komforcie, zakładali
moi fachowcy, nie z marketu, ale zakładali też w sąsiednim pokoju,
gdzie jest ok, montowane dopiero po kilku dniach od przyniesienia,
przecierane mocno wyciśniętą szmatą. Chcę je zareklamować ale jak?
może zfilmować kamerą? Nie chce mi się na siłę pstrykać i wywoływać 34
zdjęc dla 3 sztuk z podłogą. A może inaczej? Miał ktoś kiedyś taki
problem? To przesada zeby podłoga była felerna po dwóch miechach od
założenia!
Kianit / Dominika

1. Data: 2002-03-25 10:11:03

Temat: Re: jakie szanse reklamacji?
Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kianit" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdjęc dla 3 sztuk z podłogą. A może inaczej? Miał ktoś kiedyś taki
> problem? To przesada zeby podłoga była felerna po dwóch miechach od

Jezeli masz fakture/rachunek od Twoich fachowcow, to mozesz probowac
reklamowac w sklepie. Ale jezeli panele zakladala firma pn. Pan Miecio,
to marnie to widze...

--
Pete

1. Data: 2002-03-25 16:31:38

Od: "Kianit" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pete <m...@N...bigfoot.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7msvc$2bi$...@n...tpi.pl...
> Jezeli masz fakture/rachunek od Twoich fachowcow, to mozesz probowac
> reklamowac w sklepie. Ale jezeli panele zakladala firma pn. Pan
> [...]

No właśnie w tym sęk, czy mogę zareklamować panele a nie ich
położenie? Bo jeżeli ci sami ludzie kładli mi wcześniej inne panele na
prawie 30m2 w pokoju sąsiadującym z korytarzykiem gdzie jest problem i
w pokoju wszystko jest ok, to wydaje mi się, że wina lezy w panelach.
Kianit

1. Data: 2002-03-25 17:01:30

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dyskusyjnych napisał:a7msvc$2bi$...@n...tpi.pl...
> Miecio,

*** lata leca, nie te czasy. Teraz takie firmy reklamuje Pan Łukasz, Pan
Adrian, Pan Mateusz, Pan Marcin.
Pan Mietek, drogi Peciu to zamawia panele !
Mietek

jak podczepić linki w atlasie?
Panele podłogowe - kiedy?
jaki odkurzacz