(jakie) techniki zagęszczania sosów

1. Data: 2006-06-08 19:50:54

Temat: (jakie) techniki zagęszczania sosów
Od: "yapann" <y...@o...pe.el> szukaj wiadomości tego autora

.. jakimi technikami zagęszczania sosów możecie się podzielić? na mąkę
to trochę lipa...
/dotyczy wszystkich (typów) sosów, głównie gorących, bądź przyrządzanych
na ciepło a podawanych na zimno/

--
ya

2. Data: 2006-06-08 20:11:13

Temat: Re: (jakie) techniki zagęszczania sosów
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pe.el> napisał w wiadomości
> .. jakimi technikami zagęszczania sosów możecie się podzielić? na mąkę
> to trochę lipa...
> /dotyczy wszystkich (typów) sosów, głównie gorących, bądź przyrządzanych
> na ciepło a podawanych na zimno/

z dodatkiem słodkiej śmietanki sam się zagęszcza w trakcie gotowania
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2006-06-08 20:31:39

Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "yapann" <y...@o...pe.el> napisał w wiadomości
>
> z dodatkiem słodkiej śmietanki sam się zagęszcza w trakcie gotowania
> Pozdrawiam, Agata

słodkiej i tłustej 30%
Teli.

4. Data: 2006-06-08 20:34:29

Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann <y...@o...pe.el> napisał(a):

> ... jakimi technikami zagęszczania sosów możecie się podzielić? na mąkę
> to trochę lipa...
> /dotyczy wszystkich (typów) sosów, głównie gorących, bądź przyrządzanych
> na ciepło a podawanych na zimno/
1. zasmażka
2. mąka pszenna/żytnia
3. mąka kartoflana
4. masło
5. żółtko

5. Data: 2006-06-08 20:41:19

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 8 juin 2006 ŕ 22:34:29, dans <e6a1kl$p3o$1@inews.gazeta.pl> vous écriviez :

> 1. zasmażka

mąka

> 2. mąka pszenna/żytnia

mąka

> 3. mąka kartoflana

mąka

> 4. masło

to akurat rozrzedza

> 5. żółtko

no :)

Ewcia

--
Niesz

6. Data: 2006-06-08 21:20:45

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. schrieb:
> Le jeudi 8 juin 2006 ŕ 22:34:29, dans <e6a1kl$p3o$1@inews.gazeta.pl> vous écriviez
> [...]

bardziej sama skrobia.

> to akurat rozrzedza

nie tak całkiem. Można "montować" zimnym masłem.

> no :)

banan. Ale przyznaję, nie do każdego sosu pasuje ;-)

ziemniak

Waldek

7. Data: 2006-06-08 21:37:55

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e6a09q$njc$1@atlantis.news.tpi.pl, Gusiek wrote:
> z dodatkiem słodkiej śmietanki sam się zagęszcza w trakcie gotowania

Sos zagęszcza się w trakcie gotowania bez żadnych dodatków, trzeba tylko
wystarczająco długo gotować. Redukcja to chyba jeden z
najszlachetniejszych sposobów zagęszczania.

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

8. Data: 2006-06-08 21:38:09

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon schrieb:

> A do jakiego pasuje? Od dawna kusi mnie, żeby spróbować, ale zawsze w
> ostatniej chwili dochodzę do wniosku, że nie, do tego sosu jednak nie. ;-)
>
> Hania
do curry pasuje świetnie. Ja robię na ogół chicken curry, ale znajoma,
która robiła curry rybne też dała banana i mówiła, że świetne było.
Niestety na próbę organoleptyczną nie zaprosiła, a u mnie w domu tylko
ja bym coś takiego zjadł (dzieciaki za rybami nie przepadają)

Waldek

9. Data: 2006-06-08 21:38:53

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2006-06-08 22:05:43

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to trochę lipa...
> /dotyczy wszystkich (typów) sosów, głównie gorących, bądź przyrządzanych

Chleb razowy, cebula, masło

- -
pzdr
kasia maruda