jakie to jablka?

11. Data: 2005-10-02 12:22:16

Temat: Re: jakie to jablka?
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:157zqyeyilrul$.t267amv0n6cn.dlg@40tude.net...

> Ciemnoczerwone, lekko wydluzone? To mogly byc malinowki.

nie - srednioczerwone, z odcieniem zielieni, okragle.

12. Data: 2005-10-02 20:29:45

Od: "po_lcia" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może Gala, twarde jak kamyczki , super soczyste i słodkie?

polcia

13. Data: 2005-10-02 22:30:39

Od: "liann_ka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> nie - srednioczerwone, z odcieniem zielieni, okragle.

a czy sa one tez takiej sredniej wielkosci, w zasadzie to takie nawet
mniejsze, soczyste, zupelnie inne niz te wszystkie "miazszowate" / nie wiem
jak to inaczej okreslic ;)/ i jescze z tym srednioczerwonym kolorem miesza
sie zielony i zolty?

jesli tak to chyba wiem o jakie jablka Ci chodzi, ale problem jest taki ze
ja rowniez poszukuje ich nazwy :D
kiedys kupowalam je na straganie, i znalam nazwe! ale potem mialam mase
rzeczy na glowie i zapomnialam jak sie nazywaja, minelo duzo czasu, mieszkam
tez gdzie indziej i niedawno kupujac jablka w sklepie znowu na nie trafilam!
popedzilam nastepnego dnia do sklepu ale juz ich nie bylo :( a pani niestety
nie byla w stanie mi powiedziec jak sie nazywaly bo mieli kilka rodzajow
:( jesli o te moje poszukiwane chodzi to wiem na pewno ze to nie jest gala,
ani ligol, ani championy, mase juz wyprobowalam i to nie to :(

14. Data: 2005-10-03 05:25:50

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kri$" <u...@l...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Zgaduję....... kosztele....

nie sądzę... kosztele właśnie takie są, ale to przecież jabłka prawie nie do
zdobycia. W starym, przydomowym sadzie można je znaleźć ale w uprawie
hurtowej??

pozdrawawiam
Basia

15. Data: 2005-10-03 05:27:38

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> he he - niesamowite - kazdy ma inny typ:) ja jeszcze pytalam w
warzywniaku -
> powiedzano mi, ze to lobo lub delikatesy:)

delikatesy to się zgodzę, są twarde i soczyste, ale lobo?? Nigdy w życiu!

;-)

pozdrawiam
Basia

16. Data: 2005-10-03 16:55:31

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> nie sądzę... kosztele właśnie takie są, ale to przecież jabłka prawie nie
> do
> zdobycia. W starym, przydomowym sadzie można je znaleźć ale w uprawie
> hurtowej??

a co sadzisz o honeygold, czy jakos tak? kolezanka rozmarzona opowiadala mi
o nich i ze ich nigdzie nie ma.

17. Data: 2005-10-06 11:54:18

Od: "dexth" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> nie - srednioczerwone, z odcieniem zielieni, okragle.

jezeli mialy biale kropki to lobo

dexth
d...@i...pl

Co szczypie w serze? (żółtym)
[Spam]żeliwne naczynia , garnki ,patelnie , rondle
Palnik gastronomiczny
Dlaczego gruszki w winie ciemnieją? Pomocy!
czy ktoś był???