jakie to uczucie?!?

1. Data: 2001-10-07 18:55:54

Temat: jakie to uczucie?!?
Od: "Zagubiona Owieczka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Mam na imię Piotrek i jestem tu nowy. Czytałęm wątek o zazdrości i chciałbym
Was zapytać o pewną rzecz. Bardzo często krew mnie zalewa, jak jakiś palant
przystawia się do mojej koleżanki. Jakie to uczucie? Zazdrość chyba nie, bo:
1) z koleżanką łączą mnie tylko więzy przyjacielskie.
2)widzę jaki to pajac, więc nie może być ew. konkurentem
Sprawa ta nie dotyczy konkretnie jednej osoby, ale miałem już parę takich
przypadków z różnymi osobami i za każdym razem myślę, że szlag mnie trafi...

a może jestem po prostu przewrażliwiony, ech....

gorąco pozdrawiam wszystkich,
Piotrek

1. Data: 2001-10-07 19:05:35

Temat: Odp: jakie to uczucie?!?
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Aby sie go pozbyc, mozesz sprobowac udowodnic jemu swoja opinie o nim, jakim
jest, jak to nazwales, pajacem.
Ignorancja rowniez odnosi pozytywne skutki.
Homer
Użytkownik Zagubiona Owieczka <g...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9pq8f6$jag$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-10-09 15:32:54

Temat: Re: jakie to uczucie?!?
Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

{}To jest takie uczucie, jakby jakiś palant przystawiał się do mojej
koleżanki. Nie widzę sensu w definiowaniu tego jako innego uczucia.

--
Pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał

1. Data: 2001-10-12 22:01:39