jakie zelazko

1. Data: 2006-08-13 19:58:52

Temat: jakie zelazko
Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o porade -planuje zakup dobrego zelazka.Do tej pory mielismy Brauna -
mialo byc dobre i kosztowalo okolo 250 zl kilka lat temu ale okazalo sie
takie sobie.
Moze ktos ma jakis sprawdzony model, cena nie jest istotna.

2. Data: 2006-08-13 21:15:46

Temat: Re: jakie zelazko
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam jakiegoś Kenwood'a , ale modelu Ci nie podam, ponieważ ma już 10
lat. Jest jednak świetne, sprawuje się SUPER. Nie myślę o nowym, a
jak będę musiała, to tylko... Kenwood. A, muszę jednak powiedzieć,
że było z tych droższych; może nadal robią je tak, że droższe to
i dobre.

3. Data: 2006-08-14 00:55:19

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o porade -planuje zakup dobrego zelazka.Do tej pory mielismy
> Brauna -

a to ciekawe - ja mam od ok. 12 lat żelazko Brauna i sprawuje sie
rewelacyjnie.
Posiada specjalny stop na spodzie, którego praktycznie nie można zarysować.

JR

4. Data: 2006-08-14 12:29:58

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rewelacyjnie.
> Posiada specjalny stop na spodzie, którego praktycznie nie można

ktos juz pisal na liscie, ze Braun dawniej a dzis to jak Fiat 125 a Fiat
125p.
tu nie chodzi tylko o "rysowanie" stopy, bo moje zelazko tez ma "nierysujaca
sie" i "nieprzywierajaca" stope, ale jest jakies takie, ze zle sie prasuje.

5. Data: 2006-08-15 15:16:25

Od: "Tomek68" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tu nie chodzi tylko o "rysowanie" stopy, bo moje zelazko tez ma
> "nierysujaca
> sie" i "nieprzywierajaca" stope, ale jest jakies takie, ze zle sie
> prasuje.

Kup żelazko o dużej mocy tak pow. 2000 W z dodatkowym wyrzutem pary. Ja rok
temu kupiłem Tefala i jestem zadowolony.

T68

6. Data: 2006-08-15 19:09:09

Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktos juz pisal na liscie, ze Braun dawniej a dzis to jak Fiat 125 a Fiat
> 125p.
A ja jednak uparcie polecam konkretny model. Mam od roku Braun SI 8520 i
szczerze mówiąc jakoś nie chce mi się myśleć, że mogłabym mieć inne

> tu nie chodzi tylko o "rysowanie" stopy, bo moje zelazko tez ma "nierysujaca
> sie" i "nieprzywierajaca" stope, ale jest jakies takie, ze zle sie prasuje.
No to tym się prasuje super, ładnie się "ślizga", przyjemnie szumi, ma różne
różniste wyrzuty pary, i jakoś tak... dobrze leży w ręku ;)
A tak serio naprawdę polecam a cena nie jest powalająca.

Pozdrawiam i powodzenia
Mała

7. Data: 2006-08-16 06:43:39

Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała napisał(a):
> A ja jednak uparcie polecam konkretny model. Mam od roku Braun SI 8520 i
> szczerze mówiąc jakoś nie chce mi się myśleć, że mogłabym mieć inne
CIACH

> Pozdrawiam i powodzenia
> Mała

Witam.
Moglaby Pani podzielic sie opinia na ponizszej stronie:

http://jfrieske.phpnet.us/newreviewmain.php?product_
id=84

Bylbym bardzo wdzieczny.
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Jacek

8. Data: 2006-08-18 16:01:08

Od: TMK <t...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mietek napisał(a):

> prosze o porade -planuje zakup dobrego zelazka.Do tej pory mielismy Brauna -
> mialo byc dobre i kosztowalo okolo 250 zl kilka lat temu ale okazalo sie
> takie sobie.

np Philips Azur- stopa excel plus

--
Pozdrawiam, TMK
mail: t...@e...pl

9. Data: 2006-08-19 11:43:49

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

sobie.

> np Philips Azur- stopa excel plus
>
> --
> Pozdrawiam, TMK

dziękuję

Rynna z łańcucha
Naprawa gwarancyjna baterii. Jakie macie sposoby?
Termokominek
szukam takiego stolika
ludzie poradzcie!!! - jakie rozwiązanie na koszmarne futryny