jaskra...

1. Data: 2005-10-13 08:21:21

Temat: jaskra...
Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siema! czy jak badanie nic nie wykazało to media nadal mogą mieć
rację, że JA MAM JASKRĘ I STRACĘ WZROK?

2. Data: 2005-10-13 15:29:16

Temat: Re: jaskra...
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> siema! czy jak badanie nic nie wykazało to media nadal mogą mieć rację, że
> JA MAM JASKRĘ I STRACĘ WZROK?

a ktore to media Cie zbadaly i postawily taka diagnoze?:-) I wogole, to
jestes kims?:-)))

casus

3. Data: 2005-10-13 20:50:43

Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ktore to media Cie zbadaly i postawily taka diagnoze?:-) I
> wogole, to jestes kims?:-)))

no nie wiesz, przyszłym prezydentem, ale z jaskrą to może być
ciężko...

4. Data: 2005-10-13 20:52:09

Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a poważnie, to są jakieś objawy "zaczynającej" się jaskry?

5. Data: 2005-10-13 21:09:03

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UE feat. Polska & GW (+Białoruś)" <N...@g...pl>
napisał w wiadomości news:dimhc7$cv0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> no nie wiesz, przyszłym prezydentem, ale z jaskrą to może być ciężko...

nie boj, na tralalala swojego glosu nie oddam:-)
pozdr.

casus

6. Data: 2005-10-13 21:11:49

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a poważnie, to są jakieś objawy "zaczynającej" się jaskry?

jaskra jest zespolem chorob, a nie jedna jedyna. Stad tez ewent. objawow
moze byc multum, w zaleznosci od typu. Przy niektorych faktycznie nie ma
objawow, ale sa faktory sprzyjajace. Duzo o tym pisac - odsylam do google,
bo nie mnie skanowac madre ksiazki a i czasu na to nie mam jakos:-))))

pozdr.

casus

7. Data: 2005-10-14 10:37:01

Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no dobra, to uproszczę sprawę... czy jaskry można nabawić się od
ciągłego siedzenia przy ekranie komputera? jeśli nie to ew.
jakich innych ciekawych przypadłości można się od tego nabawić?
chodzi o wpływ monitora oczywiście...

P.S. ktoś mnie ostatnio straszył, że od jedzenia masła roślinnego
może się odkleić siatkówka (jakoś tak, nie znam się)? że już
nawet nie wspominam co się stanie po wypiciu tych soczków i
napojów w plastikowych butelkach... coś tam jeszcze było, ale nie
zapamiętałem, tym niemniej bardzo ciekawie... aaaa, zupki
chińskie, no właśnie, czy w zupkach chińskich (nie polskich
błyskawicznych) może być "ta śmiertelna choroba"???

8. Data: 2005-10-16 10:43:11

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawie... aaaa, zupki chińskie, no właśnie, czy w zupkach chińskich (nie
> polskich błyskawicznych) może być "ta śmiertelna choroba"???

bzdury, bzdury, bzdury.
Jeden wyjatek - sa prowadzone badania, czy osoby pracujace przy komputerze
po 8-10 godzin dziennie nie sa przypadkiem narazaone na wieksze ryzyko
jaskry. Na razie nie ma pelnych wynikow badan i zapewne nie bedzie przez
najblizsze 2-3 lata.

casus

Rak pluc a Topotecan
Alkoholizm
Dobor okularow i soczewek kontaktowych - problemy?
Krzeszło do komputera
Skierowanie na operację