jęczmień - pomocy

1. Data: 2003-03-09 23:25:03

Temat: Re: jęczmień - pomocy
Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ziele świetlika i rumianek. Kompresy powinny pomóc. Przynajmniej tak jest w
moim przypadku. Moze tylko placebo? :)) Jesli nie chcesz miec balkonu,
proponuję jednak wizytęna dyżurze okulistycznym, lekarz najlepiej doradzi.
Jedno jest pewne- trzeba działac szybko.

2. Data: 2003-03-10 18:03:22

Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba lekka przesada, może wystarczy zwykła wizyta u okulisty, ale żeby
> aż na ostry dyżur z jęczmieniem :)
////////
No jasne! Jak mi sie robi balkon, od razu wszystko olewam i leżę z
kompresami. Gdyby nie pomagały, leciałbym do lekarza a potem do apteki.
:))))

4. Data: 2003-03-11 10:11:26

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magister wrote:
Jesli nie chcesz miec
> balkonu,

Czego?

>proponuję jednak wizytęna dyżurze okulistycznym, lekarz
> najlepiej doradzi.

To chyba lekka przesada, może wystarczy zwykła wizyta u okulisty, ale żeby
aż na ostry dyżur z jęczmieniem :)

Ania

5. Data: 2003-03-11 10:13:16

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

o3 wrote:
> Mama dała mi obrączkę, stwierdzając, że pocierając go złotem
> wyeliminuję go. Coś mi się nie chce wierzyć :(

Złoto ma właściwości bakteriobójcze i to wcale nie jest zabobon, może pomóc
ale nie musi ...

Ania

6. Data: 2003-03-11 10:41:49

Temat: Odp: jęczmień - pomocy
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magister <a...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4j6sm$87s$...@a...news.tpi.pl...
> Jesli nie chcesz miec balkonu,

Dolączam się do pytania, co to jest balkon? Miałam jęczmiń na dolnej
powiece, a zaraz potem dwa na górnej. Chodziłam przez dwa miesiące w
ciemnych okularach, bo miałam strasznie spuchniete powieki. Dopiero przy
trzecim jęczmieniu poszłam do lekarza zwykłego internisty i on dał mi
antybiotyk. Od tej pory mam spokój. Ale on powiedział, żebym nie robiła
wilgotnych okładów z rumianku, bo to rozsiewa zarazki. Kazał tylko
naświetlać, ogrzewać. I nie mam śladu. Chociaż na dolnej powiece miałam
przez parę lat przerzedzone rzęsy.
Mariola

7. Data: 2003-03-11 10:48:07

Od: Paweł Paroń <p...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b4j6sm$87s$1@atlantis.news.tpi.pl>, Magister wrote:

> [...]
> proponuję jednak wizytęna dyżurze okulistycznym, lekarz najlepiej doradzi.
> Jedno jest pewne- trzeba działac szybko.

A jak przekłułem igłą, wycisnąłem co się dało i przetarłem spirytusem, to
dobrze zrobiłem? Chyba dobrze, bo zniknęło. Ale nie wiem czy to był ten
"jęczmień", taki mały biały bąbel i bolała cała powieka.

Paweł

8. Data: 2003-03-11 11:31:28

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:b4j5h0$t1h$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze o3

> Zauważyłem, że na mojej powiece powstaje jęczmień... czym mam go
> zgładzić??
Ja kiedyś myślałem, że każdy musi mieć. Moim dzieciom lekarz dał maść
(chyba Oxycort okulistyczny) i zlikwidował w zarodku.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

9. Data: 2003-03-11 20:43:38

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zgładzić??

> Mama dała mi obrączkę, stwierdzając, że pocierając go złotem wyeliminuję

Jeśli tego nie dotykać to samo przechodzi po kilku dniach.

--
www.operacja.b3.nu

Bóle podbrzusza
okres po zakonczeniu brania tabletek antykoncepcyjnych
Bol jadra
POMOC OFIERZE MOLESTOWANIA SEKSULANEGO W DZIECIŃSTWIE
pęcherzyk