jednocześnie

1. Data: 2007-05-27 13:48:24

Temat: jednocześnie
Od: "stefan" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

po 40 latach palenia rzuciłem .Tak w jednej chwili.
5 doba. Minęło 1/2 roku jak nie pije. Niepicie nie stanowiło tak wielkiego
problemu jak niepalenie. Ciekawe czy wytrfam.

2. Data: 2007-05-28 10:49:27

Temat: Re: jednocześnie
Od: GenoFefGnoM <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik stefan napisał:
> po 40 latach palenia rzuciłem .Tak w jednej chwili.
> 5 doba. Minęło 1/2 roku jak nie pije. Niepicie nie stanowiło tak wielkiego
> problemu jak niepalenie. Ciekawe czy wytrfam.

5 dni to niewiele, wytrzymasz miesiąc to możesz byc pewien że nie
wrócisz do nałogu.

3. Data: 2007-05-28 18:31:03

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

GenoFefGnoM napisał(a):

> 5 dni to niewiele, wytrzymasz miesiąc to możesz byc pewien że nie
> wrócisz do nałogu.

to zart czy proba podtrzymania? :)

--
The Gnome

4. Data: 2007-05-28 19:11:24

Od: GenoFefGnoM <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> to zart czy proba podtrzymania? :)

to wynika z moich doświadczeń w rzuceniu palenia

5. Data: 2007-05-29 07:19:24

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

GenoFefGnoM napisał(a):

> to wynika z moich doświadczeń w rzuceniu palenia

wlasciwie prawie wszyscy byli palacze (moze poza dwoma), ktorych znam a
obecnie nie pala mieli nawrot do nalogu, ja zreszta tez, po czterech
(chyba bo nie liczylem) latach zaczalem palic i po paru miesiacach znowu
rzucilem, z tym, ze faktycznie, ludzi, ktorzy nie palili pare/kilka dni
znam paru i pala dalej, a nie palili bo nie mieli ochoty, przeziebienie,
oslabienie czy co tam jeszcze

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

6. Data: 2007-06-06 06:52:18

Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 May 2007 21:11:24 +0200, GenoFefGnoM wrote:

> to wynika z moich doświadczeń w rzuceniu palenia

To nie znaczy, że tak jest. Ja wracałem do palenia nawet
po roku czy dwóch.

--
spaceman

papieroski