jednosc polityczna optymalnych

1. Data: 2003-06-11 15:46:29

Temat: jednosc polityczna optymalnych
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Na poprawienie nastroju przesyłam kwiatuszek z niezwykle ciekawej listy
dieta.optymalna z news.plocman.pl
Jak widać optymalni nie tylko troszczą się o swoje jedzenie ale sięgają już
dalej, poszerzają swoje horyzonty.
:-)

Użytkownik "night hunter" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Skoro to my mamy byc "zbawicielami swiata" i na nas ciazy
obowiazek"Budowy

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

2. Data: 2003-06-11 18:04:25

Temat: Re: jednosc polityczna optymalnych
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
> dieta.optymalna z news.plocman.pl
> Jak widać optymalni nie tylko troszczą się o swoje jedzenie ale sięgają

i następnym prezydentem będzie tez kwasniewski jeden odchudzał rozgotowaną
kapusta a drugi smalcem :)

3. Data: 2003-06-11 19:51:32

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
listy
> dieta.optymalna z news.plocman.pl
> Jak widać optymalni nie tylko troszczą się o swoje jedzenie ale

[ciach]

> spoleczenstwa zrozumiany,wiec Polski na sile nie przerobimy.Ale jako
grupa
panstwie".

No proszę - nowa rasa nadludzi nam wyrasta (idę sprawdzić czy mi w
lodówce smalczyk i jajka jakoweś zostały, bo nie chcę byc "nieopty"
gdy ONI dojdą do władzy).

--
brow(J)arek pozdrawia (kończąc piwko)

4. Data: 2003-06-11 20:36:42

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> No proszę - nowa rasa nadludzi nam wyrasta (idę sprawdzić czy mi w
> lodówce smalczyk i jajka jakoweś zostały, bo nie chcę byc "nieopty"

Przez chwilę myślałem, że to jakiś troll ich prowokuje, ale okazało się, że
tam naprawdę niektórzy tak myślą.
:-O

> brow(J)arek pozdrawia (kończąc piwko)

Piwko? Niezdrowo, ale ze względu na pseudo masz pełne prawo. :-)

5. Data: 2003-06-11 20:51:57

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w
> Przez chwilę myślałem, że to jakiś troll ich prowokuje, ale okazało się,
> [...]
Niektórzy po prostu jeszcze nie wiedza co to trolle i tak jakoś dziwnie nie
wiedzą jak się ustosunkować do czegoś tak głupiego ;)) myślą że to pisał
naprawdę optymalny ;))
Slawek

6. Data: 2003-06-11 21:07:16

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
nie
> wiedzą jak się ustosunkować do czegoś tak głupiego ;)) myślą że to pisał

Tylko skąd to poparcie na grupie?
Czytałeś wątek o UE?

7. Data: 2003-06-11 21:38:07

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Na poprawienie nastroju przesyłam kwiatuszek z niezwykle ciekawej listy
> dieta.optymalna z news.plocman.pl
Niezle
Moze wyslesz na wszytkie grupy na serwerze news.tpi?
maf

8. Data: 2003-06-11 21:43:02

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekF" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Niezle
> Moze wyslesz na wszytkie grupy na serwerze news.tpi?

Eee, wystarczy na pl.rec.humor.najlepsze

9. Data: 2003-06-12 06:37:28

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> nie
>
> Tylko skąd to poparcie na grupie?
> Czytałeś wątek o UE?

Jasne czytam wszystko ;)) przeciez ludzie maja prawo do własnych poglądów ,
ja przynajmniej nikomu nie zabraniam , a Ty ???
Slawek

10. Data: 2003-06-12 07:16:39

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
,
> ja przynajmniej nikomu nie zabraniam , a Ty ???

Też nie ale mam prawo do krytykowania cudzych poglądów, prawda?

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

jestem załamana - waga się zatrzymała
Dieta a treningi na siłowni.