MM w pracy dla mojego Misia

1. Data: 2003-06-11 08:06:55

Temat: MM w pracy dla mojego Misia
Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na MM od dłuższego czasu. Nie mam raczej już problemów z posiłkami,
może i jadam monotematycznie, ale jestem zadowolona - dieta działa.
Mój mąz Miś też chciałby ja stosować, tylko ze....
No właśnie - on pracuje w terenie; nie ma gdzie sie zatrzymać, nie ma gdzie
przyrządzić posiłku; w samochodzie tez wozić nie może bo mu sie "gotuje".
Zazwyczaj wię kończy sie na bułce z serem na śniadanie i na obiad wpada do
baru na "domowe jedzonko".

Proszę Was, czy ktoś mógłby podpowiedzieć jakie widzicie rozwiązanie? Może
przykładowy jadłospis?
Fajny facet z mojego Misia, ale brzuszek coś za duży.... :-)