MM a bita smietana ??

1. Data: 2003-06-10 17:07:31

Temat: MM a bita smietana ??
Od: "diablica" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Mam pytanie czy bedac na MM mozna jesc bita smietane slodzona oczywiscie
fruktoza. Czy niestety jest to zabronione ????

Dziekuje za odp i pozdrawiam

kasia

2. Data: 2003-06-10 21:40:02

Temat: Re: MM a bita smietana ??
Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "diablica" <d...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
>
> Mam pytanie czy bedac na MM mozna jesc bita smietane slodzona oczywiscie
> fruktoza. Czy niestety jest to zabronione ????

W I fazie MM zaleca jadanie odtłuszczonego nabiału, a śmietana chyba do
takiego nie należy... Ale z drugiej strony, tłuszcz w połączeniu z
węglowodanami o niskim IG jest dozwolony... No właśnie, jak to jest, można
czy nie można?

3. Data: 2003-06-11 16:15:16

Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

diablica napisał(a):

> Mam pytanie czy bedac na MM mozna jesc bita smietane slodzona oczywiscie
> fruktoza. Czy niestety jest to zabronione ????

W I fazie zdecydowanie unikałam, teraz w II pozwalam sobie (ale nie
chudnę już wcale). Jak komuś zależy na szybkich efektach, to niech się
nie łudzi ;-)

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

4. Data: 2003-06-12 11:17:14

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lara" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> takiego nie należy... Ale z drugiej strony, tłuszcz w połączeniu z
> węglowodanami o niskim IG jest dozwolony... No właśnie, jak to jest, można
Wg MM nie mozna.Choc deser zlozony z bitej smietany bez cukru z
truskawkami jest pyszny i na szczescie na DO mozna to jesc...Pozdrawiam
Hafsa

bita smietana - DIY ?
Do tych zo zaczeli MM na jesieni 2002
[link] DO Odchudzające tłuszcze