coca cola light (MM)

1. Data: 2003-06-10 17:29:53

Temat: coca cola light (MM)
Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Byc moze ktoś już o tym pisał, ale...
Czy coca cola light jest dopuszczalan w MM? Wiem, ze to pskudztwo, ale czasem
mam ochotę na coś takiego.
Ania

2. Data: 2003-06-10 19:43:28

Temat: Re: coca cola light (MM)
Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to 10 Jun 2003 19:29:53 +0200, gdy g...@w...pl napisał:

>Byc moze ktoś już o tym pisał, ale...
>Czy coca cola light jest dopuszczalan w MM? Wiem, ze to pskudztwo, ale czasem
>mam ochotę na coś takiego.

No niby zamiast cukru jest tam aspartam, ale popatrz sobie na rozmaite
inne składniki z literką "E"....

W pierwszych tygodniach swojej diety, gdy była ona w miarę zbliżona do
MM, raz wypiłem właśnie puszkę Coli Light. I było mi niedobrze raczej
nie z powodu wyrzutów sumienia ;)

Vr.

3. Data: 2003-06-10 19:52:11

Od: "Ewa" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vroobelek" <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> [...]
[...]

> W pierwszych tygodniach swojej diety, gdy była ona w miarę zbliżona do
> MM, raz wypiłem właśnie puszkę Coli Light. I było mi niedobrze raczej
> nie z powodu wyrzutów sumienia ;)

Kurczę... Ja, niestety wypijam litr dziennie i wcale mi nie jest niedobrze:(

--
Ewa
________________________________

4. Data: 2003-06-11 05:17:47

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Byc moze ktoś już o tym pisał, ale...
> Czy coca cola light jest dopuszczalan w MM? Wiem, ze to pskudztwo, ale
czasem
> mam ochotę na coś takiego.
W ksiazce Montiego jest dokladnie napisane co mysli o takich napojach ...
Strona 83 w "Jesc aby schudnac', rozdzial "Lemoniady i napoje gazowane..."
Krotki fragment
Najgorsze w tej kategori sa napoje robione na bazie coli. Picia ich powinno
sie zakazac, lub przynajmniej opatrzyc butelki napisem "produkt niebezpieczny
dla zdrowia" (...) Dalej jest napisane o tym ile coca-cola zawiera kofeiny i
kwasu fosforowego i dla czego jest to szkodliwe... Wniosek jest prosty.
Juz pomijam fakt ze jest to produkt niesamowicie przetworzony, a na diecie MM
je sie produkty jak najbardziej naturalne...
Nikoosia

5. Data: 2003-06-11 05:44:37

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> napisał(a) w wiadomości

> No niby zamiast cukru jest tam aspartam, ale popatrz sobie na rozmaite
> inne składniki z literką "E"....

Wszystko można opisać poprzez symbole E-xxx. Napisanie nazwy substancji
przeciez nie gwarantuje jej pozytywnego wpływu na zdrowie.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

6. Data: 2003-06-11 08:09:27

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nikusia" <n...@p...fm> wrote in message

> Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości

[...ciach...]
> a na diecie MM
> je sie produkty jak najbardziej naturalne...
> Nikoosia

I to jest sedno sprawy! Wszystkim zainteresowanym polecam książkę "Dieta
naszych przodków" autorstwa pani Elizabeth Somer. Książka jest bardzo
ciekawym spojrzeniem na żywienie zgodne z naszym (ludzkim) dziedzictwem
genetycznym. Pozwala też z innej perspektywy spojrzeć na MM. Jej lektura w
połączeniu z pozycjami Montignaca pozwala zrozumieć istotę naturalnego
żywienia i zdrowego tracenia na wadze.

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

7. Data: 2003-06-11 12:09:30

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Tue, 10 Jun 2003 21:52:11 +0200, gdy "Ewa"
<e...@i...pl> napisał:

>Kurczę... Ja, niestety wypijam litr dziennie i wcale mi nie jest niedobrze:(

A jak idzie chudnięcie? (MM?)

v.

ps. doświadczenie bylo pojedyncze na samym poczatku diety, w ostatnich
tygodniach pare razy zaliczylem colę pełną (ech ta wspaniala kofeinka) w
ulubionej restauracji pana Montignaca czyli McDonaldzie - i żyję :)

MM a bita smietana ??
bita smietana - DIY ?
Do tych zo zaczeli MM na jesieni 2002
[link] DO Odchudzające tłuszcze