Do tych zo zaczeli MM na jesieni 2002

1. Data: 2003-06-10 11:53:45

Temat: Do tych zo zaczeli MM na jesieni 2002
Od: "owrank" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Zagladalem na grupe we wrzesniu i pazdzerniku 2002, kiedy zaczynalem stosowac
diete Montignac'a.

Czy sa tutaj osoby, ktore tez wtedy zaczynaly ?
Ile kg schudliscie ? Z jakiej wagi wyjsciowej ?

Pozdrawiam i bardzo dziekuje za odpowiedzi (moze byc na priv).

2. Data: 2003-06-10 22:37:43

Temat: Re: Do tych zo zaczeli MM na jesieni 2002
Od: "Sławek" <s...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "owrank" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy sa tutaj osoby, ktore tez wtedy zaczynaly ?
> Ile kg schudliscie ? Z jakiej wagi wyjsciowej ?
Zaczynałem mniej więcej od października wyjściowa 112 kg do końca lutego
spadłem do 95 kg. Od lutego do teraz nic :-( ale to skutek pewnego
rozluźnienia diety przynajmniej w ostatnich 2 miesiącach - częste delegacje
niestety a i piwko ... Chciałbym do końca roku pozbyć jeszcze z 10 kg albo
jak się uda to i więcej :-)

Sławek

3. Data: 2003-07-01 17:39:58

Od: "Joel" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> diete Montignac'a.
>
> Czy sa tutaj osoby, ktore tez wtedy zaczynaly ?
> Ile kg schudliscie ? Z jakiej wagi wyjsciowej ?

Czesc,
Od grudnia -16 kg, z 96 na 80 przy wzroscie 178cm (od grudnia niezmiennym
;).
Jednakze od kwietnia waga stoi...

czy to juz koniec spadku wagi, czy moze tkanka miesniowa sie odbudowuje
(trenuje wyczynowo)
a tluszczyk spala?!

Pozdrowki
Joel