bita smietana - DIY ?

1. Data: 2003-06-10 12:36:43

Temat: bita smietana - DIY ?
Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi.

Macie moze jakis przepis na bita smietane ale nie taka z proszku dr.oetkera
tylko z podstawowych skladnikow ? jakich ? to ze smietana to wiem ale co
dalej.
Do tej pory wychodzily mi same koszmary unzjadable.

2. Data: 2003-06-10 13:20:12

Temat: Re: bita smietana - DIY ?
Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acdsl.com> szukaj wiadomości tego autora

Doxent wrote:

> Macie moze jakis przepis na bita smietane ale nie taka z proszku dr.oetkera
> tylko z podstawowych skladnikow ?

radze zajrzec do archiwum pl.rec.kuchnia - temat byl wielokrotnie
walkowany i w googlu winno byc wszystko na ten temat, lacznie z
XIX-wiecznymi przepisami z francuskich podrecznikow haute cuisine :)

a serio - ja robie tak: biore kartonik (8 fl oz - nie wiem, ile to w
gramach) smietanki 30% i wstawiam do lodowki na noc. potem biore mikser
(taki do koktaili) i odrobine slodzika albo fruktozy (cukru nie uzywam)
- jakas lyzke-dwie. skladniki wrzucam do miksera i wstawiam na 'beat' na
jakas minute-dwie. dziala za kazdym razem.

pozdrowienia,
kamila

--
"I firmly believe the death tax is good for people in all walks of life"
/George W. Bush/

3. Data: 2003-06-10 13:54:45

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - jakas lyzke-dwie. skladniki wrzucam do miksera i wstawiam na 'beat' na
> jakas minute-dwie. dziala za kazdym razem.

ja tez robie podobnie
kupuje smietanke 30% taka wygldajaca jak mleko skondensowane.(podobny
kartonik)

i ja trzepie mikserem recznym - zawsze wychodzi

slodze na koncu fruktoza

musta

4. Data: 2003-06-10 17:02:09

Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kartonik)
>
> i ja trzepie mikserem recznym - zawsze wychodzi

Czy takie pyszności sa MM?
Ania

5. Data: 2003-06-10 17:25:40

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> radze zajrzec do archiwum pl.rec.kuchnia - temat byl wielokrotnie

thx. szukalem i nie widzialem ze taka grupa istnieje
teraz widze.

6. Data: 2003-06-10 17:39:08

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy takie pyszności sa MM?
> Ania

Na DO są, tylko zamiast fruktozy czy słodzika dodajemy do bitej śmietanki
osobno ubite 3 żótka z łyżeczką zwykłego cukru, mieszamy i wstawiamy do
zamrażalnika, to się nazywa - lody optymalne. I w dodatku można się tym
najeść.
Nie wspomnę o wartości odżywczej.

7. Data: 2003-08-06 20:51:18

Temat: Odp: bita smietana - DIY ?
Od: "*KaTaRzYnKa*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Białko z cukrem... To wszystko :)) i już bita śmietana...

8. Data: 2003-08-07 07:14:57

Temat: Re: Odp: bita smietana - DIY ?
Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

*KaTaRzYnKa* <k...@i...pl> napisał(a):

> Białko z cukrem... To wszystko :)) i już bita śmietana...

Jakie białko ?Kurze?Ubijasz surowe z cukrem? Nie zrozumiałam.Mozesz
sprecyzowac,bo mnie to zainteresowalo.Tylko jak z bialka i cukru zrobic
smietane?Pozdrawiam HAfsa nierozumiejaca

9. Data: 2003-08-07 07:16:35

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@w...pl napisał(a):

> Czy takie pyszności sa MM?
> Ania

Niestety nie.Ja ubijam smietane bez cukru.Dodaje swieze owoce jagodowe i juz
deser.Zreszta slodka smietana bita jakos przestala mi smakowac...Hafsa

10. Data: 2003-08-07 11:47:32

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*KaTaRzYnKa*" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> Białko z cukrem... To wszystko :)) i już bita śmietana...

Białek z białka na surowo nie polecam. Owiele zdrowsza w lodach jest bita
śmietanka 30%

Do tych zo zaczeli MM na jesieni 2002
[link] DO Odchudzające tłuszcze
Jaką macie receptę na wytrwałość????