jednosc polityczna optymalnych

11. Data: 2003-06-12 09:51:36

Temat: Re: jednosc polityczna optymalnych
Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
news:bc99e4$k32$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> dziwnie
> pisał

> ,
>

> Też nie ale mam prawo do krytykowania cudzych poglądów, prawda?
>
> --
Ale przpisywanie cudzych wypowiedzi na inną grupe i wysmiewanie jej to
trochę więcej niz krytyka chyba ?
Slawek

12. Data: 2003-06-12 10:47:29

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazało

> poglądów

> Ale przpisywanie cudzych wypowiedzi na inną grupe i wysmiewanie jej to

A jeśli nawet, to co z tego? Mam do tego pełne prawo.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

13. Data: 2003-06-12 10:53:14

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> A jeśli nawet, to co z tego? Mam do tego pełne prawo.
>
> --
Jasne że masz ;))) ale czy to w dobrym tonie ???
Slawek

14. Data: 2003-06-12 11:14:49

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości

> Jasne że masz ;))) ale czy to w dobrym tonie ???
> Slawek

A czy w dobrym tonie jest robienie ludziom wody z mózgu?
:)

15. Data: 2003-06-12 11:31:10

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakoś
> że

> A czy w dobrym tonie jest robienie ludziom wody z mózgu?

Ależ czyzbyś miał monopol na wychwytywanie takich tekstów ;))) pozwól
kazdemu zdecydowac jaki rodzaj wody lubi , no chyba że masz misje ;))
Slawek

16. Data: 2003-06-12 11:56:43

Od: Jazz <j...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Jun 2003 13:14:49 +0200, Jan Werbiński wrote:

(ciach)

Z całą pewnością w dobrym tonie jest wycinanie niepotrzebnych cytatów ;-)

--
Szukasz instalek Borga'a, JTV itp?
Posiadasz WinView 601 TV/FM?

17. Data: 2003-06-12 15:21:45

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

I nawet czarnyjanek nie wyzywa Cię od SPAMERÓW, tak jak mnie,
bo akurat ten spam mu się bardzo podoba... : )

> A czy w dobrym tonie jest robienie ludziom wody z mózgu?
> :)
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

A propos wody, a także kondycji... a jak tam Twoja wyporność, panie
płetwonurku? Jak głęboko udaje Ci się zejść pod wodę i na jak długo?
Dla porównania przytoczę więc na tą grupę post z innej grupy.
Przemilczałeś ten temat, chociaż podałam Ci link do artykułu na temat
optymalnych płetwonurków i ich kondycji. Żebyś czasem juz go nie przeoczył,
cytuję:
----

OPTY- NURKOWIE Z CHICAGO

Na Forum Optymalnych w Chicago w ubiegłym roku ujawnili się
OPTY-NURKOWIE. Są to młodzi ludzie, Polacy, którzy zawodowo lub
sportowo, zajmują się swobodnym nurkowaniem bez butli powietrza, jak
i w pełnym wyposażeniu płetwonurka.
W dowcipny sposób przekazali zebranym swoje doświadczenia i obserwacje
wpływu żywienia optymalnego na zdrowych, młodych, wysportowanych ludzi.
Efekty te ocenili jako bardzo korzystne.
Potrafią schodzić na bezdechu na głębokość do 17 m i przebywać pod wodą
dłużej niż wówczas, gdy odżywiali się podobnie do innych. Po wyjściu z wody
nie czują zmęczenia i mogą zaraz ponownie nurkować, podczas gdy ci inaczej
się odżywiający po kilkudziesięciu minutach nurkowania czują się bardzo
zmęczeni.
OPTY-NURKOWIE zauważyli, że im w ogóle trudno się zmęczyć
Ponieważ WIEM, że Optymalni dla wykonania tego samego wysiłku potrzebuję
znacznie mniej tlenu, gdyż spożywają i spalają najwięcej wodoru, najmniej
węgla w stosunku do inaczej się odżywiających, że ta sama ilość tlenu,
spalając
wodór, daje dużo więcej energii, niż jej się uzyskuje przy spalaniu węgla,
moje pytanie nie brzmiało - "Czy zauważyliście, że ta sama ilość powietrza
(tlenu) w butli wystarcza wam na dłużej niż wystarczała wam przy innym
modelu
żywienia i wystarcza innym?"
Zapytałem: "O ile dłużej możecie przebywać pod wodą z tą samą ilością
powietrza (tlenu) w butli, będąc na żywieniu optymalnym, w porównaniu do
okresu, w którym odżywialiście się tak jak inni?"
Odpowiedź brzmiała: "Możemy obecnie przybywać pod wodą o około 50% dłużej
niż poprzednio, i - niż przebywają pod wodą płetwonurkowie nie stosujący
żywienia optymalnego".
Przed kilkoma laty trener reprezentacji Austrii w pływaniu przyjechał na
moje spotkanie z Optymalnymi w Czeskim Cieszynie po to, aby zapytać,
dlaczego jego podopieczny, już po dwóch miesiącach żywienia optymalnego
poprawił swój wynik w pływaniu na 200 m aż o 15 sekund i z miejsca około
pięćsetnego, w rankingu światowym, przesunął się do pierwszej piątki
najlepszych pływaków.
Ja już w 1971 r. napisałem w "Sportowcu", jak i dlaczego powinni być
odżywiani sportowcy, aby mogli uzyskiwać najlepsze wyniki, aby mieli
najwyższą odporność mechaniczną tkanek na wszelkie urazy i kontuzje, aby w
ogóle nie chorowali na grypy, anginy, przeziębienia i inne choroby
infekcyjne, i na (prawie) wszystkie inne choroby, na które ludzie
niepotrzebnie chorują tylko z braku wiedzy o tym, co dobre, a co złe, co
pożyteczne, a co szkodliwe.
A karnawał niekompetencji i bezrozumu w polskim sporcie trwa nadal. I zawsze
ludzie mają nadzieję, że nowy trener dokona cudu i zawsze doznają zawodu, bo
czynniki decydujące w uzyskiwaniu wybitnych osiągnięć w różnych dziedzinach
sportu, nadal są nieznane ludziom.

Jan Kwaśniewski Koniec cytatu.
--------
Żródło: miesięcznik "Optymalni" "OPTYMALNI" nr 5(45) maj 2003

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Kto brzuch nazbyt tuczy, nie bardzo się uczy.

18. Data: 2003-06-12 16:20:46

Temat: OT: Chłopy tnijcie te posty !!!
Od: "acik" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

... bo sie idzie wsciec...

19. Data: 2003-06-12 16:23:26

Temat: Odp: jednosc polityczna optymalnych
Od: "acik" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OPTY-NURKOWIE zauważyli, że im w ogóle trudno się zmęczyć

no jasne - stwórzymy Nową Republikę - Rzeczpospolita Optymalna...
eeeeeh nadludzie....
prawdopodobnie to ideologia przysparza im najwięcej wrogów...

acik

20. Data: 2003-06-12 19:56:28

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bca5qe$2s5$1@news.onet.pl...

Setnie sie ostatnio bawię na grupie. Nie wiedzialem, ze w sprawie
diety mozna prowadzic krucjaty (z którejkolwiek strony).

By pozostac w tym radosnym nurcie dodam, ze po analizie tekstu

> OPTY- NURKOWIE Z CHICAGO

stwierdzam, że już WIEM jaki bedzie dalszy ciąg "optyewolucji". Coraz
lepiej pływacie i nurkujecie. O ile pomnę teoria ewolucji wykazuje, ze
wszyscy kiedyś wyszliśmy z wody. Byc może optymalni tam powrócą ? Ten
piękny, jakże rozległy i wciąż niezbadany świat pełen bogactw i
wspaniałych widoków czeka na swoich odkrywców... no trochę tam
kiepskawo z tłuszczem (chociaż - wieloryby jeszcze żyją). Ja tez
uwielbiam wodę i syreny... więc na pewno czasem wskoczę.

Byc może w legendarnej Atlantydzie też żywiono sie optymalnie ?

To tyle - jak widać upał i węglowodany mi szkodzą więc nie będę Was
raczył dalszymi wywodami spoconego umysłu.

Stopy wody pod kilem, życzy sternik jachtowy brow(J)arek

jestem załamana - waga się zatrzymała
Dieta a treningi na siłowni.
dieta mm
dieta MM