jedwab - Farouk - pytanie

1. Data: 2003-10-22 08:01:39

Temat: jedwab - Farouk - pytanie
Od: "Maja" <m...@j...tam.konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzałam na stronę, do której link podany był kilka postów wcześniej i..
mam pytanie:
Blancanieves polecała 'koncentrat', ale tam na stronie znalazłam kilka, [a
nie tylko jeden] kosmetyków z serii(?) Silk therapy.
Czy któraś z Grupowiczek używała może jakichś szamponów lub odżywki etc..
i może coś na ich temat powiedzieć?

hmm właśnie dziś idąc do pracy zauważyłam, że po drodze mam sklepik, gdzie z
wystawy kusi właśnie jakaś reklama silk therapy Farouk'a.. i może bym się na
coś skusiła, ale nie wiem, na co warto...

aha: bardziej niż na stylizacji [bo w ofercie są także preparaty do
stylizacji] zależy mi na odżywieniu włosów. [bo o czymś do układania włosów
zdaje się już był jakiś kiedyś wątek]

dzięki za wszelkie rady,

--
Maja
maya (at) op.pl

** Okropne jest to, ze nie mozna ani zyc z kobietami, ani bez nich **

1. Data: 2003-10-22 08:05:43

Temat: Re: jedwab - Farouk - pytanie
Od: "Kamila" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> coś skusiła, ale nie wiem, na co warto...

ktoras z dziewczyn ostatnio pisala o Farouk, podobno rewelacja

Kamila

1. Data: 2003-10-22 08:20:38

Od: "iwona." <m...@p...onet.plSPAMIATKO> szukaj wiadomości tego autora

> Czy któraś z Grupowiczek używała może jakichś szamponów lub odżywki etc..
> i może coś na ich temat powiedzieć?

nie uzywalam nic poza wspomnianym jedwabiem do stylizacji, ale czytalam na
anglojezycznych grupach dyskusyjnych, ze szampon i odzywka nie sa juz tak
rewelacyjne...
ps. kosmetyki farouk mozna kupic na allegro taniej niz w sklepie

pozdrawiam
iwona.

1. Data: 2003-10-22 08:55:49

Od: "Maja" <m...@j...tam.konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iwona." <m...@p...onet.plSPAMIATKO> napisał

> [...]
> rewelacyjne...
> ps. kosmetyki farouk mozna kupic na allegro taniej niz w sklepie

bardzo dziękuję za informacje :)))

przydadzą się :)

--
Maja
maya (at) op.pl

** Absurd: przekonanie sprzeczne z twoimi pogladami **

1. Data: 2003-10-23 07:46:03

Temat: Re: jedwab - Farouk - kupiłam ;)
Od: "Maja" <m...@j...tam.konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

.. i rzeczywiście włosy są... takie inne jakieś... użyłam tylko na końcach
[uprzedzana, że przy skórze będzie efekt tłustych włosów] i faktycznie nie
robią już za siano, każdy włos sprawia wrażenie "oddzielonego" od
pozostałych -nie plączą się ..no i w ogóle jestem zadowolona ;)

pzdr.

--
Maja
maya (at) op.pl

** Aksjomat Cahna - kiedy wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję.
**

Szampony "Joanna Naturia"
pigulki antykoncepcyjne
pytanie o wlosy i o "internet"