jedzenie a grupa krwi

1. Data: 2003-03-19 05:03:40

Temat: jedzenie a grupa krwi
Od: "galapaga" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorwalam dzisiaj ksiazke o tym.
I jak sie okazuje, wiem dlaczego tyje :)))
jezeli to prawda,
czy ktos ma doswiadczenia z ta dieta?
prosze, podzielcie sie informacjami, nawet na priv moze byc, jezeli tu
nikogo to nie wciagnie.

A na forum: prosze mi powiedziec co to jest chleb essenski? jak sie go robi?
i chleb Ezekiela...
to oczywiscie zalecane pieczywo do mojej grupy krwi.
pozdrawiam wiosennie

agagalapaga

1. Data: 2003-03-19 06:55:26

Temat: Re: jedzenie a grupa krwi
Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

galapaga napisal(a):

>Dorwalam dzisiaj ksiazke o tym.
>I jak sie okazuje, wiem dlaczego tyje :)))

Pewnie za duzo jesz.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-03-19 07:22:17

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "galapaga" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jezeli to prawda,
> czy ktos ma doswiadczenia z ta dieta?
> prosze, podzielcie sie informacjami, nawet na priv moze byc, jezeli tu

mam te ksiazke, ktos mnie kiedys namowil do kupna, teraz stoi i sie kurzy,
nie bede sie katowac. Tam pisza, ze mam nie jesc pomidorow, ktore uwielbiam.
Dziekuje za taka diete. To ja juz wole umrzec mlodo ;-))

wkn

1. Data: 2003-03-19 08:29:32

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)

Ja tu po raz pierwszy, ale temat mnie zaciekawil.

> I jak sie okazuje, wiem dlaczego tyje :)))

Jesli chodzi o mnie, to zauwazylam, ze dieta dla mojej grupy krwi bardzo
mi odpowiada. Moze nie przestrzegam jej drastycznie (nie powinnam jesc
slonecznika), ale i tak lepiej sie czuje.

(Jesli chodzi o chudniecie to polecam herbate pu-erh, najlepiej firmy
Astra, nie jest wtedy taka tragicznie ziemista ;) Ponoc 3 szklanki dziennie
przez miesiac to najlepsza kuracja. Nie wiem, bo u mnie miesiac jeszcze nie
minal, poza tym akurat zrobilam faworki, wiec pewnie rezultat troche sie
opozni ;) Ale sprobowac chyba nie zaszkodzi? :)

> A na forum: prosze mi powiedziec co to jest chleb essenski? jak sie go
robi?
> i chleb Ezekiela...

Tez bym chciala wiedziec ;)

Poza tym podejrzewam, ze nie kazdemu dieta przypisana jego grupie krwi
bedzie tak bardzo odpowiadac. Ale mysle, ze warto sprobowac :)

pozdrawiam slonecznie!

Sasannka

1. Data: 2003-03-19 08:31:25

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze jedno - jaka ksiazke kupilas? Wiem, ze jest ich wiele, ale czesc
jest malo sensowna i raczej nie budzi zaufania.

Sasannka

1. Data: 2003-03-19 08:54:38

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
Dla mojej grupy krwi z pewnoscia najlepsza
jest golonka i duzo piwa.
Poza tym moja grupa uwielbia ryby i wino.
Rh mojej grupy nie cierpi slodyczy za wyjatkiem
ust mojej zony i tortu makowego wkn.

Zagadka:
Jaka mam grupe krwi?

Poprawnych odpowiedzi prosze
nie wysylac na zaden adres.
Bo kogo to obchodzi.

waldek
==========

1. Data: 2003-03-19 09:03:51

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> ust mojej zony i tortu makowego wkn.

mysle, ze to nie moj tort :)
Prostuj szybko sprawe, bo autor przepisu sie obrazi ;-)

wkn, co srednio lubi torty

1. Data: 2003-03-19 09:13:44

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mysle, ze to nie moj tort :)
> Prostuj szybko sprawe, bo autor przepisu sie obrazi ;-)
============
Jasne, ale gafa...
Oczywi

1. Data: 2003-03-19 09:18:41

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ============
Jasne, ale gafa..
.
Oczywiscie to byl tort Joanny Duszczynskiej

moja grupa krwi ma czasem problemy z pamiecia :-}

Na najblizsze swieta wyprobuje tort orzechowy
tego samego autorstwa.

waldek
============

1. Data: 2003-03-19 09:33:07

Od: "MaZi" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

galapaga <g...@b...pl> wrote:
> [...]
> jezeli to prawda,
> czy ktos ma doswiadczenia z ta dieta?
> prosze, podzielcie sie informacjami, nawet na priv moze byc, jezeli tu

[...]
moge napisac tyle, ze wielu kulturystow stosuje sie do takiej diety
uzaleznionej od grupy krwi wiec cos musi byc na rzeczy
.
.
sam kulturysta nie jestem ;-) ale chetnie dowiedzialbym sie jaka dieta jest
zalecana w moim przypadku
--
Mariusz a.k.a MaZi at m...@h...pl
GG 1199353