jesien

11. Data: 2002-08-12 21:05:06

Temat: Re: jesien
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl>

> Kto o nie nie dbal (znaczy nie podlewal i posadzil na nieodpowiednim
> stanowisku) temu przekwitly :-)
> Pozdr
> Grzegorz

nie do konca to prawda
kupilem po kilka w roznych kolorach
posadzilem w jednym miejscu
tak wiec i gleba
i tyle samo wody :
jedne juz przekwitly
inne kwitna
a innym dopiero ma sie na kwitnienie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

12. Data: 2002-08-12 22:54:42

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message
> "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:
>
> Na lipach zaczynają żółknąć... Ano, jakoś bardzo wcześnie jesień do
> ans przyszła w tym roku...

Żeby tylko żółknąć - moja lipa (ta większa ) tak się spociła że wszystko co
pod nią jest oblepione i czarne Funkie wyglądają jakby pod Nową Hutą rosły a
nie pod lipą. Aż tak się nie przejąłem - zaczęło padać we Wrocławiu więc
może coś zmyło - jutro zobaczę.
Te co kwitły przekwitły. Ja zastosowałem z powodzeniem zasadę wsadzania
cebul w kilku dwytygodniowych odstępach - efekty są widoczne.

Pozdrawiam
BoGusław

13. Data: 2002-08-12 22:57:58

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Floksy u mnie na wsi kwitna w tym roku przepieknie.
> Floksy lubia pewnosc wiejskiej zagrody :-)
> Pozdr
> Grzegorz
>
>W mojej podwrocławskiej zagrodzie część floksów przekwitła (białawe i
różowe, ale te wcześnie przycięte jeszcze odbijają kwiatami) a wsadzone
tegoroczne sadzonki karminowych teraz przeżywają szał kwitnienia. Ale swoja
drogą wszystko było w tym roku wcześniej.
BoGusław

14. Data: 2002-08-13 08:31:41

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Aug 2002 14:02:37 GMT, "Ewa Szczęśniak"
<e...@b...uni.wroc.pl> wrote:

>Mieczyki przekwitly...

Nie w Powsinie :-) Kwitnie cała kolekcja. Obrzydliwie kolorowo:-)
Tylko dalii nie mogłam znaleźć. Coś poprzestawiali ostatnimi
czasy, dawno nie byłam.

>Nadzieja matka wynalazkow - zastanow sie nad ta madroscia narodu i
>wyciagnij wnioski, a na pewno przezyje :-))

W ogóle wynalazki mają chyba wiele matek.
Wyciągnęłam wnioski, daję szansę i sobie, i rodgersji. No już nie
jestem taka okrutna, żeby skazywać ją na pewną śmierć :-)

Pozdrawiam, Anula :-)

15. Data: 2002-08-13 09:11:01

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Aug 2002 10:31:41 +0200, Anula <a...@p...onet.pl>
wrote:

>Tylko dalii nie mogłam znaleźć.

Co ja z tymi daliami? Wczoraj napisałam, że kwitną. Dziś, że nie
znalazłam. Już dochodzę, o co mogło mi chodzić :-) Zmienili
miejsce kolekcji, z dużego placu ostał się okrawek działeczki pod
daliami. Już lepiej zmienię temat, bo zaczynam wątpić w moją
trzydniową pamięć ;-)
Franklinie chyba dopiero szykują się do kwitnienia, nigdy jeszcze
nie widziałam ich kwiatów, pączki wyglądają obiecująco. A może to
nie pąki?
Ogród bylinowy jeszcze cały w kolorach. Pięknie.

Pozdrawiam, Anula :-)

16. Data: 2002-08-13 21:34:52

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anula <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał: (a)

> Franklinie chyba dopiero szykują się do kwitnienia, nigdy jeszcze
> nie widziałam ich kwiatów, pączki wyglądają obiecująco. A może to
> nie pąki?

Jeśli wyczaisz zawiązane nasiona, to ustawiam się pierwszy w kolejce, OK?
Coś ciekawego znajdę na wymianę.

Ale nie mów reszcie grupy!!!
:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

17. Data: 2002-08-14 06:36:51

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Aug 2002 23:34:52 +0200, "Piotr Siciarski"

>Jeśli wyczaisz zawiązane nasiona, to ustawiam się pierwszy w kolejce, OK?
>Coś ciekawego znajdę na wymianę.

No to muszę zwiększyć częstotliwość odwiedzin w ogrodach
botanicznych :-) bo nie ujrzę tych kwiatów nigdy, o nasionach nie
wspominając.
Ten tego, co znaczy "wyczaisz" ? Bo jeśli to samo co
"spostrzeżesz" to wszystko w porządku, ale jeśli mieści się tym
i "pozyskasz" to lepiej rzeczywiście się nie przyznawać na Forum
:-) Ewa ostrzegała zresztą przed derekcją co mierzy z gwintówki
do pozyskiwaczy. To chyba nie w Powsinie?

>Ale nie mów reszcie grupy!!!

No przecież nie śmiałabym, nawet gdyby jakieś nędzne, zapomniane
nasionko upadło mi prosto pod nogi, a podniosłabym je jedynie w
celu ochrony przed zadeptaniem przez innych zwiedzających,
nieświadomych wartości.
Nawiasem mówiąc, ostatnio uratowałam od zdeptania zamkniętą
szyszkę cyprysika nutkajskiego "Pendula" (nie krzycz, Bogusław,
tak było na etykiecie!) Żaden rarytas, ale jak powtarza cechy z
nasion?

Pozdrawiam, Anula :-)

18. Data: 2002-08-14 06:41:17

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anula <a...@p...onet.pl> wrote in

>:-) Ewa ostrzegała zresztą przed derekcją co mierzy z gwintówki
> do pozyskiwaczy. To chyba nie w Powsinie?

We Wro, i tylko z wiatrowki, ale wystarczy.
Z Powsina nie mam doswiadczen strzelniczych :-)

> [...]
> nasionko upadło mi prosto pod nogi, a podniosłabym je jedynie w
> celu ochrony przed zadeptaniem przez innych zwiedzających,

I to jest bardzo sluszne podejscie. Ochrone zycia nienarodzonego mamy w
konstytucji i nalezy chronic nasiona przed zadeptaniem :-))
W pelni popieram, sama czynnie chroniac :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

19. Data: 2002-08-14 07:47:09

Temat: Nareeeszcie...
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nareeeszcie pada (:-))
Po dwóch miesiącach praktycznie bez deszczu, dzisiaj od wczesnego rana,
powoli, równo i gęsto pada upragniony. Z radości idę się potaplać (:-))

Pozdrawiam - Jagoda

20. Data: 2002-08-14 11:29:29

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Anula
(...)
> [...]
> szyszkę cyprysika nutkajskiego "Pendula" (nie krzycz, Bogusław,
> tak było na etykiecie!) Żaden rarytas, ale jak powtarza cechy z

Na etykiecie szyszki-ciekawe:-)
Mocno zaciekawiony Bogusław :-)

Re: jesien
Re: Po jaka ziemie dzwonic ?
Re: jesien
jakie zioła
Szukam programu do projektowania ogrodów