jesienna galeria

31. Data: 2005-10-07 20:06:05

Temat: Re: jesienna galeria
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawy nastroj maja te zdjecia :)

Żebym to ja miała więcej czasu dla siebie a tak to zamiast rano robić
nastrojowe zdjęcia to muszę pędzić do roboty. I to wcześniej, zanim zrobią
się korki w centrum bo inaczej się spóźniam :-(

Serdecznie Miłka

32. Data: 2005-10-07 20:52:38

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a):
> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
>
> Dziekuję Wam wszytskim za takie milutkie komentarze ;)))

Wstrzymaj się z dziękowaniem, dopiero co skonczyłem ogladać i jestem pod
wrazeniem, pięknie jest u ciebie w tym ogrodzie.
pozdr. Jerzy

33. Data: 2005-10-07 21:17:38

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

Wstrzymaj się z dziękowaniem, dopiero co skonczyłem ogladać i jestem pod
wrazeniem, pięknie jest u ciebie w tym ogrodzie.
pozdr. Jerzy

Ha, żeby jeszcze 'na żywo' było tak pięknie...rzeczywistość nie jest tak
bajkowa ;))))

Pozdrawiam
Kaśka

34. Data: 2005-10-08 08:21:01

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Powiesiłam kilka jesiennych fotek, robiąłm je przedwczoraj rano,
wschodzące
> słońce i mgła i taki klimacik wyszedł
> http://www.softel.com.pl/~kattka/gal12/ :))

Jeszcze raz przejrzałem te zdjecia i mam pytanie.
Dlaczego Ty nie sprzątasz? Tyle pajęczyn... Nie wstyd Ci?
Rozumiem, ze sama nie masz czasu bo jesteś silnie zajęta opisywaniem roślin
w TaBaza, ale może mogłabyś kogos nająć do posprzątania. Ruskie nie są takie
drogie.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

35. Data: 2005-10-08 08:29:53

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
roślin
> w TaBaza, ale może mogłabyś kogos nająć do posprzątania. Ruskie nie są

Ano tak mało pracuję w ogrodzie, że pajęczynami zarósł... ;)))
Moja bacia kiedyś tak mówiła: Szczęśliwy dom gdzie pająki są....nie zabijam
pająków :))))

Pozdrawiam
Kaśka

36. Data: 2005-10-08 09:08:20

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano tak mało pracuję w ogrodzie, że pajęczynami zarósł... ;)))
> Moja bacia kiedyś tak mówiła: Szczęśliwy dom gdzie pająki są....nie
zabijam
> pająków :))))

A moja mawiała: gdzie są pajęczyny tam są ładne dziewczyny.
I jak widać prawdę powiadała :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

37. Data: 2005-10-08 10:30:51

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moja mawiała: gdzie są pajęczyny tam są ładne dziewczyny.
> I jak widać prawdę powiadała :-)

Ale mi teraz przysłodziłeś :)
Ja bym wolała leniwe dziewczyny...bleżej prawdy ;))))

Pozdrawiam
Kaska

38. Data: 2005-10-08 17:09:54

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano tak mało pracuję w ogrodzie, że pajęczynami zarósł... ;)))
> Moja babcia kiedyś tak mówiła: Szczęśliwy dom gdzie pająki są....nie
zabijam
> pająków :))))

Lub "bogata ta chałupa gdzie pajęczyn kupa" ...
Ale jest też "gdzie pajęczyn kupa tam dziewczyna dupa" ...
Kto co woli ... do koloru do wyboru ;-)

Serdecznie Miłka

39. Data: 2005-10-08 18:01:38

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Oct 2005 10:29:53 +0200, Katarzyna Tkaczyk
napisał(a):

> Moja bacia kiedyś tak mówiła: Szczęśliwy dom gdzie pająki są....nie zabijam
> pająków :))))

Mouja mam też tak mówi, ale braciszek zawsze ripostuje
doprowadzajac tym samym swoja zonę do furii: to nie jest
szczęście, to gospodyni leniwa;)

Marta

40. Data: 2005-10-09 06:45:47

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Ciekawy nastroj maja te zdjecia :)
:)))))
Bogu co boskie
Kattce co jej...
:)
piekny ogrod
piekne fotki
znacznie ladniejsze niz w ubieglym roku
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps. podczepilem sie pod Twoj post
bo majac Kasienke w KF nie widze zasadniczo tego co pisze

gunera? ma ktoś coś do rozsadzenia?
Nadeszla wlasnie jesien...
Best Expired domain finder
winorośl V 68047