jesienne grabienie lisci

41. Data: 2010-11-10 10:18:13

Temat: Re: jesienne grabienie lisci
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:3a723fa7-b4bc-42b9-9e6c-c1f79059c0e7@z19g2000yq
b.googlegroups.com...

Co wcale nie świadczy o tym, aby nie chciał mi drzwi otwierać
wszelkich i poduszek słać pod nogi jako damie swego serca. I czyni to
zawsze :-)

Taki ideał jak wymyślony przez pensjonarkę... :-)))))))

42. Data: 2010-11-10 11:30:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 11:18, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:

b.googlegroups.com...

> Co wcale nie wiadczy o tym, aby nie chcia mi drzwi otwiera
> wszelkich i poduszek s a pod nogi jako damie swego serca. I czyni to
> zawsze :-)
>
> Taki idea jak wymy lony przez pensjonark ...  :-)))))))

No, że też ja do pewnego czasu uważałam go po prostu za normalnego
meżczyznę. Dopiero w grupach dowiedziałam się, że to jest właśnie
IDEAŁ.
Po prostu taki ktoś nie może być realny - wg "grupowych" norm! No i co
ja teraz biedna zrobię z tą moją jedną wielką życiową halucynacją? On
nierealny, ja chora na umyśle...
:->

43. Data: 2010-11-10 11:43:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 01:22, "moon" <m...@y...com> wrote:

> robiłem to płachtą, ale palenisko nie jest takie wielkie i zbyt blisko
> porzeczek - ogień muszę kontrolować. jak raz sypnąłem z płachty to osmaliło
> mi 4 krzaki.
> no - ta "kobiałeczka" to taki duży
kosz.http://img17.imageshack.us/img17/4614/dsc00562k
g.jpg

Koszyk niczego sobie.
Tylko że ja myślałam, ze mieszkasz w mieście i masz spłachetek ziemi i
zero miejsca na kompostownik. Dlaczego nie kompostujesz lisci, tylko
palisz? Miałbyś naturalny wspomagacz dla roślin - warzyw, kwiatków.
Śliczne wzgórze do mieszkania tam widzę w tle :-)

44. Data: 2010-11-11 19:31:55

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-10 01:22, moon pisze:
(...)

> robiłem to płachtą, ale palenisko nie jest takie wielkie i zbyt blisko
> porzeczek - ogień muszę kontrolować.(...)

Palić liście, które dżdżownice przerabiają na wspaniały kompost, to
marnotrawstwo.

Pozdrawiam Krycha.

45. Data: 2010-11-12 14:07:00

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

?Krycha wrote:
> W dniu 2010-11-10 01:22, moon pisze:
> (...)

> Palić liście, które dżdżownice przerabiają na wspaniały kompost, to
> marnotrawstwo.

ale ja nic prawie nie uprawiam.
kompost jest mi niepotrzebny.

moon

46. Data: 2010-11-12 14:28:08

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> ale ja nic prawie nie uprawiam.
> kompost jest mi niepotrzebny.

Kompost jest zawsze potrzebny.
Nawet jeśli się Tobie wydaje odwrotnie.

pzdrawiam praktycznie
skryba

47. Data: 2010-11-12 16:39:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 15:07, "moon" <m...@y...com> wrote:

> ale ja nic prawie nie uprawiam.
> kompost jest mi niepotrzebny.

No jak to? A narzekałeś, że Ci porzeczki osmaliło... Gdybyś miał
kompost pod te porzeczki, to miałbyś na nich owoce jak czereśnie.

48. Data: 2010-11-12 19:51:05

Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" wszystko musi mieć doopne:

> No jak to? A narzekałeś, że Ci porzeczki osmaliło... Gdybyś miał
> kompost pod te porzeczki, to miałbyś na nich owoce jak czereśnie.

Znaczy się z nasionnicą tak? ;-)

Zdroofka Johnny

49. Data: 2010-11-12 22:36:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 20:51, "Johnny" <j...@p...pl> wrote:
> U ytkownik "Ikselka" wszystko musi mie doopne:

> Znaczy si z nasionnic tak? ;-)

Nie hozhumiem :-)

50. Data: 2010-11-13 15:57:19

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-12 15:07, moon pisze:

> ale ja nic prawie nie uprawiam.
> kompost jest mi niepotrzebny.
>
> moon

Że też nie mam takiego szczęścia, mieć za sąsiad działkowego człowieka,
któremu nie jest potrzebny kompost, bo ja jestem w stanie zagospodarować
każdą jego ilość.

Pozdrawiam Krycha.

Kosiarka Honda z napędem hydrostatycznym
Fotozagadka - wasza oko-pomoc
jak sie zachowa trawa
ciekawe fasolki...
Atomowo = ekologicznie?