jest nadzieja! :-))

11. Data: 2003-02-24 22:43:35

Temat: Re: jest nadzieja! :-))
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:003f01c2dc3d$3c503380$b07c63d9@d3h6c1 Tadeusz
Smal<s...@s...pl> napisał(a):
> :)
> takie sloneczko jest bardzo zdradliwe
> latwo sie spocic
> latwo dac sie przewiac
> :)
Hejka. Bardziej można się spocić idąc po kolana w śniegu na działeczkę i
dwukrotnie odkopujac śnieg spod kół samochodu. Nie trzeba sauny ;-)
Pozdrawiam znów mroźnie Ja...cki

12. Data: 2003-02-24 23:09:46

Od: "julita" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@z...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Adam 'secretkey' Krawczyk" napisał .

> witam serdecznie! pierwszy raz ośmielam się odezwać, do tej pory tylko
podczytywałam. Mieszkam na Ziemi Lubuskiej -Nowa Sól i wczoraj w moim
ogródku zakwitł jeden przebiśnieg, więc chyba jest nadzieja. Już nie mogę
doczekać się reszty (przebiśniegów oczywiście )
Pozdrawiam Julita

13. Data: 2003-02-25 00:15:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogródku zakwitł jeden przebiśnieg, więc chyba jest nadzieja. Już nie mogę
> doczekać się reszty (przebiśniegów oczywiście )

Nowa Sol
to okolo 80 km ode w kierunku na zachod
moje przebisniegi w niedziele byly wykielkowane w ilosci 2 szt
wystawaly bialymi kielkami okolo 1cm nad ziemie
:)
za ile dni mozna liczyc
ze one zakwitna
?
nie chcialbym tego przegapic
a nie bywam teraz codziennie na panderozie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

14. Data: 2003-02-25 00:15:36