jest tu jakis fachowiec, czy sami lamerzy

1. Data: 2001-05-24 11:44:24

Temat: jest tu jakis fachowiec, czy sami lamerzy
Od: "BGSW" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem
chcialbym polozyc plytki podlogowe w pomieszczeniu w ktorym jest podloga z
desek ok. 7m2
mam male szanse na zerwanie podlogi, myslalem o wylaniu posadzki 5-7 cm i
polozeniu terakoty
czy to jest mozliwe?

dziekuje za pomoc

-waldek-
m...@p...com

1. Data: 2001-05-24 14:19:34

Temat: Re: jest tu jakis fachowiec, czy sami lamerzy
Od: "Wojciech Gołąbowski" <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BGSW" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Panie, tu same lamery, daj se spokój...

...jako i ja daję sobie właśnie z Tobą: *plonk*

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-05-25 18:24:48

Temat: płyty na podłogę było " jest tu jakis fachowiec, czy sami lamerzy"
Od: "Aga B." <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BGSW <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> desek ok. 7m2
> mam male szanse na zerwanie podlogi, myslalem o wylaniu posadzki 5-7 cm i

Polecam płyty farmacel. Nie wiem ile kosztują, ale na podsypce farmacel na
pewno da się to zrobić. Jest o nich na
http://www.cetus.krakow.pl/fels.html

P.S. A co do tytułu... Po pierwsze to NTG, a po drugie kto z was jest bez
grzechu niech....

Adam B.

1. Data: 2001-05-25 19:02:46

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

mozliwe

1. Data: 2001-05-28 15:34:46

Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe co będzie kiedy deski zaczną gnić i wylewka się pokruszy na ubytkach
drewna, wtedy nawet najmocniejsza płytka nie wytrzyma i pęknie.
Stare indiańskie przysłowie ponoć mówi, że lepiej zbudować, niż poprawiać.

1. Data: 2001-05-30 08:34:44

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A kto mowil o ubytkach? Deski przykrywa sie plytami i szpachluje.
A co do gnicia - musi byc jakis powod, prawda? Wiec nalezy go naprzod
wyeliminowac. Poza tym nie twierdze, ze zawsze jest to mozliwe. A co powiesz
na mozliwosc zrobienia betonowej posadzki na slabym stropie? Mam mowic
klientowi "panie, zmien se pan mieszkanie na lepsze?" Przyklad - mam
polciezki strop Kleina i podloge z desek na legarach. Wszystko suche i
ladne. Nie mam szans na wylanie normalnego betonu na strop, bo przekrocze
limit nosnosci. A musze tak czy siak zrobic wylewke i terakote. Wiec robie
tak - odkrywam podloge, poziomuje i zakladam pod spod izolacje termiczna
(welna), zamykam, pokrywam folia budowlana, nabijam na to plyty, szpachluje,
maluje i daje wylewke na siatce PCV cienkowarstwowa. Na to klej i terakota.
Pamietajac oczywiscie o zdylatowaniu stykow ze sciana
T.

PS. A co powiesz o domach kanadyjskich? Tam przeciez w lazienkach i
kuchniach lezy sobie terakota i jakos nikt nie placze...

test
Opłaty !!!!!!
Domy,magazyny itp. w 3 miesiace
Yhe Lowest Pried and Best Adult XXX Cds aroun!d