jestem nowa

1. Data: 2002-08-22 16:36:42

Temat: jestem nowa
Od: "Panna" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie wszyscy,
jestem zupelnie nowa tutaj, ale chcialabym zaangazowac sie i uczestniczyc w
ciekawym zyciu grupy,
o mnie:
za 6 dni koncze 30 lat (!), aktywnie spedzam czas wolny (mam go ostatnio
malo, niestety), a jak mam dola to was czytam:)
a mieszkam tymczasowo w poznaniu,

witajcie i pozdrawiam serdecznie,
panna

1. Data: 2002-08-22 17:11:37

Temat: Re: jestem nowa
Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panna" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> za 6 dni koncze 30 lat (!), aktywnie spedzam czas wolny (mam go ostatnio
> malo, niestety), a jak mam dola to was czytam:)

Witam Cie serdecznie
Ja rowniez jestem nowa. Dopiero po jakims miesiacu czytania was stwierdzilam
ze czas sie ujawnic i dzielic sie problemami i udzielac rad:)
Mam 21 lat, mieszkam w Warszawie, gdzie rowniez
studiuje..............................Informatyke ;) Jestem takim rodzynkiem
na uczelni bo nas (dziewczyn) tam za wiele nie ma.
I wlasnie ze wzgledu na to ze 95% czasu spedzam z facetami ogromna
przyjemnosc sprawia mi przesiadywanie i zaglebianie sie w przerozne tematy
poruszane na tej grupie.
Pozdrawiam wszystkim cieplutko
Anka

1. Data: 2002-08-23 10:05:19

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a jak mam dola to was czytam:)

No to fajowo, ale zagladaj nie tylko jak masz "dola", ale w ogole :))
Mapet

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-23 13:04:44

Od: "Panna" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to fajowo, ale zagladaj nie tylko jak masz "dola", ale w ogole :))
> Mapet

obiecuje, ze bede, bo bardzo mi sie tu podoba:)
nawet jak nie mam "dola",

1. Data: 2002-08-23 16:15:22

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I wlasnie ze wzgledu na to ze 95% czasu spedzam z facetami ogromna
> przyjemnosc sprawia mi przesiadywanie i zaglebianie sie w przerozne tematy

hej...

Mam takie pytanie...gdzie studiujesz ?
Polsko japonska ?

^Lan

1. Data: 2002-08-23 16:15:53

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za 6 dni koncze 30 lat (!), aktywnie spedzam czas wolny (mam go ostatnio
> malo, niestety), a jak mam dola to was czytam:)

Witaj

Ja tez od niedawna

^Lan

1. Data: 2002-08-23 16:33:52

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej...
>
> Mam takie pytanie...gdzie studiujesz ?
> Polsko japonska ?
>
> ^Lan

tak sie jakos dziwnie sklada ze tam wlasnie studiuje ;)

Dobry fryzjer - Warszawa
Jak zrobic loki?, ale...
Pochwala grupy
i jak tu zalozyc sukienke