jestem pod wrażeniem

1. Data: 2004-01-10 20:10:53

Temat: jestem pod wrażeniem
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
po czasowej nieobecności na grupie (i uprzedniej "cichej" obecności) znowu
mam okazję Was czytać! I to intensywnie i długotrwale, bo zjechało ponad 800
postów. Jestem pod wrażeniem - grupa ogrodowa jest najbardziej aktywna ze
wszystkich, na których bywam! :))

pozdrawiam bardzo serdecznie i karnawałowo,
Agata
("cicha" wielbicielka)

2. Data: 2004-01-10 20:24:52

Temat: Odp: jestem pod wrażeniem
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:btpmc6$t4i$...@n...onet.pl...

> Agata
> ("cicha" wielbicielka)

Nic nie stoi na przeszkodzie byś nas wielbiła glośno. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2004-01-10 20:52:11

Temat: Re: jestem pod wrażeniem
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:btpmc6$t4i$1@news.onet.pl Agata
<s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> 800 postów. Jestem pod wrażeniem - grupa ogrodowa jest najbardziej
> aktywna ze wszystkich, na których bywam! :))

Hejka. Pewnie zauważyłaś burzliwy rozwój sekcji seksuologicznej. ;-)
Pozdrawiam aktywnie Ja...cki
H.Z.: "20-letni Molier puszczał się z trupą." :-)

4. Data: 2004-01-10 20:57:20

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał:

> Hejka. Pewnie zauważyłaś burzliwy rozwój sekcji seksuologicznej. ;-)
> Pozdrawiam aktywnie Ja...cki
> H.Z.: "20-letni Molier puszczał się z trupą." :-)

...o!
...oo!!... ...no niestety, jeszcze nie zauważyłam. Ale powoli, powoli, już
się dokopuję... ...jeszcze chwileczka... Teraz jestem na półmetku, więc do
wieczora powinnam zdążyć! :))

Agata

5. Data: 2004-01-10 21:28:28

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się dokopuję... ...jeszcze chwileczka... Teraz jestem na półmetku, więc do

Niejaki Dziadek przewodzi onej sekcji
z młodszym o kilka pokoleń Agentem 0700:-)

Pozdrawia z sekcji azaliowej boletus

6. Data: 2004-01-10 22:42:05

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:btpqr0$nec$1@atlantis.news.tpi.pl,
boletus napisał(a):

> Niejaki Dziadek przewodzi onej sekcji
> z młodszym o kilka pokoleń Agentem 0700:-)
>
> Pozdrawia z sekcji azaliowej boletus

Eeeee tam, cicho być

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

7. Data: 2004-01-11 00:19:45

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W news:btpqr0$nec$1@atlantis.news.tpi.pl,

> Eeeee tam, cicho być

...za póżno, wydało się! :)

> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

pozdrawiam sennie,
Agata

8. Data: 2004-01-16 07:00:21

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++

Jestem pod wrażeniem - grupa ogrodowa jest najbardziej aktywna
ze wszystkich, na których bywam! :))

> Bo wszyscy grupowi "guru" się nudzą i czekają wiosny
> a wtedy jazda w plener i na działki walczyć z kretami,
> nornicami,osami,itd.
>
> Pozdrówka-stały czytelnik grupy "Tatko"
> :-) , :)

problem z fikusem benjaminem cd.