jestem wsciekla

21. Data: 2006-06-29 23:16:47

Temat: Re: jestem wsciekla
Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30/06/2006 00:50, Sarna:
> Musisz byc bardzo nieszczesliwym czlowiekiem poswiecajac
> swoj cenny czas na takie pierdoly jak czepianie sie bledow osob
> dwujezycznych, u ktorych jest wieksze prawdopodobienstwo robienia drobnych
> pomylek.

Abstrahując od tego czy Pan N. jest taki czy inny, kto Ci powiedział że
bilingwizm wpływa na ilość popełnianych błędów? Posiadanie FCE czy CPE
to nie "dwujęzyczność" tylko "znajomość".

--
huski
huski at interia dot pl

22. Data: 2006-06-30 05:26:20

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sarna<G...@v...net>
s.net

> "niezbecki" <s...@l...po> wrote in message

> Corac mniej szacunku zaczynam miec do ciebie panie Niezbecki, a
> czytam Cie juz jakis czas. Musisz byc bardzo nieszczesliwym
> czlowiekiem poswiecajac swoj cenny czas na takie pierdoly jak
> czepianie sie bledow osob dwujezycznych, u ktorych jest wieksze
> prawdopodobienstwo robienia drobnych pomylek. Nie przyszlo Ci do
> glowy, ze moga byc za to bardziej utalentowane w innej dziedzinie, o
> ktorej nie masz zielonego pojecia?!

Jeśli tak czytasz jakiś czas, to powinnaś była zauważyć, jak rzadko
podśmiechiwam się z zabawnych lapsusów językowych, mimo że z powodu tego, że
jestem tłumaczem, biją mnie po oczach pewnie bardziej niż innych. Co
zabawniejsze lub zgromadzone w zbyt wielkiej ilości na centymetr kwadratowy
ekranu wywołują jednak czasem u mnie niepowstrzymany, acz życzliwy
chichocik. Nie prawię kazań językowych, nie daję śmiertelnie poważnej
krytyki, nie bronię języka przed "barbarzyńcami", ale niekiedy uśmiechnę się
pod wąsem. Nie zmieniam zdania o ludziach na gorsze z powodu ortografów,
chyba że wyglądają na część ogólnego niedouczenia czy niechlujstwa
umysłowego. Błędy zdarzają się np. Dębskiemu, cbnetowi, eTacie i co najwyżej
również się do nich wtedy uśmiecham przez net, ale zdania nie zmieniam :)

A że autorka tej tragikomicznej relacji jest dwujęzyczna, jak mówisz, skąd
mogłem wiedzieć?
Pierwszy raz ją widzę na oczy, a co do jej talentów faktycznie nie mam
zielonego pojęcia :)

Szalom, szalom :)

Paff na Walizkach

23. Data: 2006-06-30 07:23:07

Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

henryk batuta napisał(a):
> Użytkownik "Tmi" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
> czekalam
> wynikiem

> juz

> 5/ kup butelkę rozpuszczalnika, wsadź do niej kawałek nasączonej tym
> rozpuszczalnikiem szmaty, podpal i rozbij jakimś łatwopalnym elemencie
> tego zakładu.

To podpada po podzeganie, jesli jej odbije i to zrobi to lezysz kolego ;-D

Tmi

24. Data: 2006-06-30 08:47:41

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Widziałem. Moim zdaniem Sinead z włosami jest taka ~lalkowata, na zasadzie
> "... a potem zostawić ją na tym płocie" :)

moim zdaniem to jedyna kobieta (aaa, moze jeszcze Annie Lenox w czasie
świetności), której pasuje fryz w wersji no hair.
Do tego trzeba mieć kształtną czaszkę, pociągła twarz i duże oczy. Inaczej
IMO wygląda to przeszpetnie

zdrowki
hania

25. Data: 2006-06-30 08:59:45

Od: "Sarna" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uśmiechnę się pod wąsem. Nie zmieniam zdania o ludziach na gorsze z powodu
> ortografów, chyba że wyglądają na część ogólnego niedouczenia czy
to znaczy, ze to wlasnie miales na mysli, 'piszac uczcie sie!' ?

> [...]
> mogłem wiedzieć?
> Pierwszy raz ją widzę na oczy, a co do jej talentów faktycznie nie mam

Podziwiam zawod tlumacza, musisz byc bardzo oczytany i nic dziwnego, ze razi
Cie w oczy taki np."czupek" itp..Nie zdajesz sobie jednak sprawy jak bardzo
wytykanie bledow uderza we wlasny wizerunek i podcina skrzydla autorowi
listu. Pewnosc siebie, jezeli nie jest dostatecznie wypracowana spada
jeszcze nizej.Wywlekajac tutaj na forum takie bledy moze poprawiasz sobie
swoj humor, ale komus innemu odbierasz pewnosc siebie i tym samym
odstraszasz go od wysylania jakichkolwiek postow. Rozumiem, ze nastolatkowi
wytkniecie (o ile jest to zrobione w delikatny sposob) bledow, moze wyjsc mu
tylko na dobre, ale jesli osoba jest na tyle dorosla i zdaje sobie sprawe z
niedoskonalosci swojej pisowni (czy to stylistycznej, czy ortograficznej)
byc moze nawet chodzi o cala edukacje a mimo wszystko nadal zdarza jej sie
czesto je popelniac ...to majac odrobine empatii jako ze jestesmy na grupie
psychologia, mozesz sobie wyobrazic jak ranisz czyjes uczucia? Jezeli
uwazasz, ze kierujesz sie dobrymi intencjami, nastepnym razem odpisz
prywatnie osobie "niedouczonej" w twoim mniemaniu, zamiast wysylac
usmieszki, z checia zebrania oklaskow.
Nie wiem dlaczego zawsze myliles mi sie z cbnetem, wiec moze pomylilam Cie i
tym razem. Mam nadzieje, ze po raz ostatni. Na koniec mam pytanie do pana
jako lingwisty , jesli osoba mieszka w innym kraju od 10-go roku zycia,
jezyk polski staje sie coraz rzadziej uzywany to jaka ma ona szanse na
bezbledna polska pisownie?

> Szalom, szalom :)
>
> Paff na Walizkach

goracych wakacji;)

ps. Uff, juz mi przeszla zlosc, nie ma jak porzadne wygadanie sie ;)

pozdr.

26. Data: 2006-06-30 12:06:50

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Do tego trzeba mieć kształtną czaszkę, pociągła twarz i duże oczy. Inaczej
> IMO wygląda to przeszpetnie

Żeby tak Jerzy Dziewulski był kobietą ... :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

27. Data: 2006-06-30 12:39:34

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Żeby tak Jerzy Dziewulski był kobietą ... :)

ale on juz nie jest w wieku swietnosci Annie Lenox ;-)

zdrowki
hania

28. Data: 2006-06-30 22:39:53

Od: "Janusz H." <h...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarna news:44a4e8bb$0$22124$ed2619ec@ptn-nntp-reader01.plu
s.net :
/.../
> ps. Uff, juz mi przeszla zlosc, nie ma jak porzadne wygadanie sie ;)

A czemu nie "do szuflady"?

JH

29. Data: 2006-07-01 09:12:31

Od: "Tosia" <G...@V...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz H." <h...@b...o2.pl> wrote in message
> Sarna news:44a4e8bb$0$22124$ed2619ec@ptn-nntp-reader01.plu
s.net :
> /.../
>
> A czemu nie "do szuflady"?

Jezeli dobrze Cie zrozumialam i chodzilo o to, ze nie powinnam wysylac tego
na forum, to odpowiedz moja jest taka, zeby inni tez sie zastanowili zanim
przyjdzie im do glowy czepiac sie czyjejs pisowni i wysylac glupie
usmieszki, bo powody robienia bledow moga byc naprawde zroznicowane.
Doroslosc-dojrzalosc polega na wyrozumialosci, tak mi sie przynajmniej
wydaje.

30. Data: 2006-07-01 11:07:10

Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tosia napisał(a):
> Doroslosc-dojrzalosc polega na wyrozumialosci, tak mi sie przynajmniej
> wydaje.

Pewnie masz na koszulce wypisane "jebać tą sukę za popełnione
życiowe błędy"

psychologia w Poznaniu
podyplomowe- trener?
Krzyżowcy przybywają - ciekawy artykuł nt. uzależnień - alkoholizm, seksoholizm ...
partnerka
osłona