Re: jeszcze jedno

Data: 2004-01-23 16:50:58
Temat: Re: jeszcze jedno
Od: "casus" <c...@g...pl>

Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
news:burhad$65l$1@topaz.icpnet.pl...
> burfrm$m0q$...@i...gazeta.pl,

> Wierze, ze jestes w posiadaniu zniszczonych soczewek. Ale zalezy, jakie to
> sa soczewki, nieprawdaz? Czy wykluczasz, ze pani doktor wie co robi, nie
> wiedzac, jakie to sa soczewki?

Etyka mi nie pozwala na powatpiewanie, ale.....?

casus

ps: ciekawostka - pewna pacjentka kupuje od lat twarde soczewki w Krakowie u
baaaardzo znanej firmy o baaaardzo znanym nazwisku. I ostatnio kupila takie
same co zawsze, tylko strasznie jej sie zaczely brudzic, jakies osady -
ogladalem je, moim zdanie sa wadliwe. I wiesz co powiedzial ten dlugoletni
guru od twardych soczewek ( pierwszy w Polsce, ktory je zaczal sprowadzac
! )? Niech Pani je sobie przeciera husteczka higieniczna !!!!!